Чернівецький Промінь логотип

Чернівці
C

Стало відомо, наскільки можуть подорожчати сигарети у наступному році

Фото: www.segodnya.ua
Акцизний податок планують збільшити на 40%
Міністерство фінансів України пропонує підвищити у 2016 році середню ціну на пачку сигарет на 5 грн. Таке зростання відбудеться через запровадження підвищення акцизного податку 40% на сигарети.

Про це повідомляється в розпорядженні установи.

Відповідно до пропозицій, під час підняття специфічної ставки акцизного податку на 40% середній акциз на пачку сигарет у 2016 році зросте з 6,3 грн. до 9,5 грн., а середня ціна пачки сигарет - із 15 грн. до 20 грн.

При цьому Мінфін вважає, що споживання сигарет в Україні скоротиться з 58 млрд штук у 2015 році до 54 млрд у 2016. 

Проте надходження до Державного бюджету України збільшаться на 7,5 млрд грн - із 21 млрд грн у 2015 році до 28,5 у 2016.
Представники тютюнової індустрії не погоджуються з таким сценарієм розвитку і пропонують свій.

Так, матеріали Мінфіну містять розрахунки й тютюнових компаній, згідно з якими підвищення ставки акцизу має бути на рівні 20%, що підвищить середній акциз на пачку сигарет з 6,3 грн до 7,6 грн. Середню ціну пачки цигарок представники тютюнової індустрії пропонують підвищити з 15 грн  до 17,5 грн у 2016 році.

Це, за їхніми розрахунками, дасть змогу збільшити надходження до державного бюджету з 21 млрд грн нинішнього року до 24,7 млрд грн у наступному.     

Як уже повідомлялося, Мінфін пропонує у 2016 році підвищити специфічну ставку акцизного податку на сигарети на 40%, з яких 27%  - це індексація ставок, з урахуванням інфляції, яка була минулого року. 

Упродовж 2017- 2018 років у рамках адаптації ставок акцизного податку до мінімальних стандартів ЄС передбачається, що ставка акцизу на сигарети буде зростати приблизно на 7% + рівень інфляції щороку. Для порівняння, в ЄС мінімальна ставка акцизу нині становить 90 євро на 1000 сигарет. скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Джерело: Укрінформу

0 коментарів

Щоб залишити коментар, авторизуйтесь на сайті за допомогою соціальних мереж