Фото: Ігоря Константинюка © "Чернівецький промінь"
"Давайте
розрізняти модерн і понти", – політтехнологу Затуловському не сподобався
дизайн проекту туристичного маршруту до музеюУ літературно-меморіальному
музеї славетної буковинської письменниці відбувся мистецький захід «Гостини у
Ольги Кобилянської», під час якого презентували виставку нових полотен
лауреата міжнародної премії ім. О. Кобилянської, художниці Людмили Богдан. А
також – проект туристичного маршруту до музею, який спричинив гостру суперечку
серед відвідувачів.
Зокрема, дизайн квитків, який
розробив молодий громадський активіст та художник Ілля Стурко, викликав у чернівецького
мистецького бомонду численні запитання:
чому квитки не зеленого кольору, адже – "зелена Буковина"? Чому вони
глянцеві, адже ж можуть бути і матові? Чому друк квитків буде недорогим, якщо
він буде – дорогим?!
Неабияке хвилювання
спричинила ідея художника створити дерев’яний силует Ольги з едельвейсом у
серці – письменниця в такому перевтіленні мала би вказувати туристам напрямок
руху до музею. Адже це – буде дорого, дерево може намочити дощ, і взагалі, у музеї не уявляють, "як Кобилянську будуть брати... щодня її
брати, носити, виставляти..." Тому Ольгу краще увіковічнити у кованому
залізі, або – в голограмі. Це, на думку маститих чернівецьких митців, буде дешевше
і – практичніше.
Проте найбільше критики молодому художнику
"за відсутність концепції" дісталося від колишнього директора "Букреку"
Володимира Затуловського.
– Давайте розрізняти модерн і понти, – заявив пан Затуловський. – Хіба цей папірчик є в стилі музею? Це має бути сепія, сепія, і ще раз сепія, це має бути старовинне фото!
– Давайте розрізняти модерн і понти, – заявив пан Затуловський. – Хіба цей папірчик є в стилі музею? Це має бути сепія, сепія, і ще раз сепія, це має бути старовинне фото!