Фото: Андрія Олійника
На цьому перехресті чергували чотири екіпажі поліції
Експеримент із облашування транспортного кільця на розі вулиці Небесної Сотні та проспекту Незалежності виявився невдалим. Він завершився о 15.00.
Радник міського голови Андрій Олійник розповів про деталі експерименту.
"Експеримент з запровадження кільцевого руху на перехресті проспекту Незалежності та вулиці Небесної сотні завершився в 15:00.
Розрахунки параметрів розворотного кільця були зроблені фаховими архітекторами та були погоджень комісією з організації дорожнього руху та управлінням патрульної поліції, але, на жаль, в нас відсутній програмний комплекс для моделювання дорожнього руху. На жаль, на практиці, дорожній рух на кільці був досить складний через неуважність водіїв до встановлених дорожніх знаків - учасники дорожнього руху, що в'їжджали на кільце, не знали пріорітету проїзду, хоча дорожні знаки чітко вказували, що рух по самому кільцю має пріорітет.Навіть, враховуючи що на цьому перехресті чергували чотири екіпажі поліції, які, окрім регулювання дорожнього руху, ще й роз'яснювали водіям правила проїзду кільця, рух на кільці був здебільшого хаотичний, декілька разів кільце просто "замикалося", на проспекті Незалежності в напрямку від Героїв Майдану до Небесної сотні утворилися значні затори.
Враховуючи вищенаведене, оперативно було прийнято рішення завершити експеримент з метою запобігання подальшого погіршення ситуації на даному перехресті.. Тепер підіб'ємо підсумки..
По-перше, експеримент почався після ранкової години-пік і закінчився перед вечірньою годиною-пік робочого дня, встановлення кільця в вихідний день не показала би реальну ситуацію.
По-друге, під час експерименту не трапилося дорожнього-транспортних подій, чи інших прикрих ситуацій..
По-третє, головне правило - не помиляється тільки той, хто нічого не робить, та і цей експеримент можна більше вважати досвідом, ніж помилкою. Можна мовчки споглядати на успадковану систему організації дорожнього руху, а можна пробувати змінити ситуацію на краще.. Окрім того, це не коштувало жодної гривні бюджету міста!
Що далі? Найближчим часом є ідея попрацювати з циклами роботи світлофорів на даному перехресті для можливості розмежувати транспортні потоки та пішохідні, щоб проїжджаючи на зелене світло не було необхідності пропускати когось на даному перехресті. Також висловлюю щиру подяку управлінню патрульної поліції за допомогу в проведенні експерименту та приношу вибачення учасником дорожнього руху за тимчасові незручності", - написав у Фейсбуку Андрій Олійник.