Наразі торги відмінено
Директор КП «Міжнародний
аеропорт Чернівці» Борис Морський пояснив, для чого підприємство замовляло
послуги таксі вартістю 115 тисяч гривень. За його словами, ці послуги передбачають
доправлення змін, які працюють у час, коли громадський транспорт не курсує
містом.
Про це посадовець
повідомив у програмі «Суть речей» на «Радіо 10».
«Зміни у нас
формуються порядка 16 чоловік, які мають це все зробити і мають бути на роботі
вчасно і дуже швидко. Ми не можемо затримувати рейс. Це і штрафні санкції і
незручності пасажирів. У нас підписана галузева угода, яка зобов’язує
керівництво аеропорту з 10 години вечора і до 6 години ранку і тоді, коли немає
громадського транспорту, забезпечити доставку своїх працівників на роботу. У
нас немає власного транспорту і немає можливості зараз його придбати», -
розповів Морський.
Він додав, що
йдеться про замовлення послуг двох мікроавтобусів, вартістю 10-11 тисяч гривень
на місяць.
Зазначимо, що
станом на 11 травня торги за даною закупівлею скасовані. Як повідомляється на
майданчику онлайн-закупівель Рrozorro, відміна торгів пов’язана із відсутністю
пропозицій.
Як повідомляв promin.cv.ua, комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт «Чернівці» мало намір замовити послуги таксі для своїх працівників, на загальну вартість 115 тисяч гривень. Відповідне оголошення про закупівлю було розміщене на інтернет-ресурсі Prozorro.