Сфера зовнішньої реклами має велику корупційну складову
Сфера зовнішньої
реклами в Чернівцях завжди мала значну корупційну складову.
Про це у програмі
«Без емоцій» на телеканалі «Чернівецький промінь» повідомив голова Спілки
рекламістів та рекламодавців Буковини Ігор Воронич.
«Зовнішня реклама
мала достатньо велику корупційну складову. Це не обов’язково мала бути
корупційна складова фінансова, це могла бути корупційна складова вірності, чи
політичної приналежності. Завжди намагалися когось чи потиснути, чи не пустити
на ринок, зважаючи на кон’юнктуру, яка складалася у владі, місті, країні», -
сказав рекламіст.
Як приклад,
Воронич навів діяльність сьогоднішнього керівництва комунального підприємства «Реклама»:
«Нинішній керівник МКП «Реклама» Тарас Унгурян «віджав» частину бізнесу в своїх
колег», - заявив він.
Такі умови
змусили рекламістів об’єднуватися задля захисту своїх інтересів від «часто
неправомірних рішень влади».