Партія Арсенія Яценюка купує прихильність чернівчан
Як народні депутати купують прихильність
виборців або чому Чернівці більше не вірять політичним сльозам.
У
програмі «Чорним по білому» – головні
події тижня.
Рух «Чесно» оприлюднив дослідження, за яким
партія Арсенія Яценюка «Народний фронт» з-поміж усіх політичних сил витрачає
найбільше коштів на саморекламу. Більше 33 млн. гривень, тобто 60% від
загальноукраїнського політрекламного бюджету.
Партія чернівчан настільки непопулярна серед
самих чернівчан, що їхню любов і прихильність змушена по-старечому купувати.
Появи голови Чернівецької ОДА, «фронтовика» Олександра Фищука в телевізійних
ефірах платні. Появи нардепів Максима Бурбака і Миколи Федорука, підозрюю,
також.