Але спочатку треба підготувати ТЕО і загальний інвестиційний проект з ЄС Міністерство транспорту Румунії виступає з пропозицією про продовження залізничної колії шириною 1435 мм до Чернівців.
Про це в колонці на ЦТС написав заступник
міністра інфраструктури України Віктор Довгань, повідомляє «Економічна правда».
«Є пропозиція румунської сторони продовжити
вузьку колію з Сучави до Чернівців (за прикладом Мукачево-Дебрецен), але
спочатку треба підготувати ТЕО і загальний інвестиційний проект з ЄС», –
написав він.
«Необхідно проаналізувати ризики, адже в разі
швидкісного сполучення між Чернівцями і Сучавою аеропорти цих міст будуть
конкурувати за пасажира», – повідомив Довгань.
«На ділянці Сучава - Вадул-Сірет в обидва боки чотири поїзди забезпечує CFR Calatori. На ділянці Вадул-Сірет в обидві сторони до Чернівців колія 1520 мм, чотири поїзда забезпечуються ПАТ «Укрзалізниця», – уточнив заступник міністра.
Нагадаємо, що ідея запуску поїзда
Чернівці-Сучава з пересадкою e Вадул-Сіреті була озвучена майже рік тому, в
червні 2017 року, тодішнім керівником ПАТ УЗ Войцехом Балчуном. Звучала також інформація, що вартість квитка на
поїзд становитиме 120-150 гривень.
Вадул-Сірет – станція в Чернівецькій області
поблизу держкордону.
Пересадка тут викликана зміною ширини колії зі стандарту 1520 мм на 1435 мм. Таке рішення дозволить заощадити час, оскільки не доведеться міняти візок вагона. Відстань від Вадул-Сірет до Чернівців по залізниці становить приблизно 40 км.
Найпоширенішою у світі шириною колії є 1435 мм (4 фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають 60% залізниць світу, зокрема залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).
В Україні наразі експлуатуються колії шириною 1520 мм. Так, з середини XIX століття стандартом на залізницях Російської імперії (пізніше – СРСР), Фінляндії і Монголії була ширина колії 1524 мм. З травня 1970 року до початку 1990-х залізниці СРСР були переведені на колію 1520 мм.
На сьогодні в Україні розташована найбільша кількість стикувальних вузлів (близько 15) – на кордоні з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією.
Пересадка тут викликана зміною ширини колії зі стандарту 1520 мм на 1435 мм. Таке рішення дозволить заощадити час, оскільки не доведеться міняти візок вагона. Відстань від Вадул-Сірет до Чернівців по залізниці становить приблизно 40 км.
Найпоширенішою у світі шириною колії є 1435 мм (4 фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають 60% залізниць світу, зокрема залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).
В Україні наразі експлуатуються колії шириною 1520 мм. Так, з середини XIX століття стандартом на залізницях Російської імперії (пізніше – СРСР), Фінляндії і Монголії була ширина колії 1524 мм. З травня 1970 року до початку 1990-х залізниці СРСР були переведені на колію 1520 мм.
На сьогодні в Україні розташована найбільша кількість стикувальних вузлів (близько 15) – на кордоні з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією.