На це звернув увагу голова Чернівецької обласної ради Іван Мунтян
Поблизу села Коровія Глибоцького району на трасі «Чернівці-Порубне» робітники кладуть асфальт у болото. На це звернув увагу голова Чернівецької обласної ради Іван Мунтян.
«Дорогою на роботу побачив картину, яка змусила зупинитися: не доїжджаючи до кільця поблизу села Коровії на трасі міжнародного значення «Чернівці-Порубне» горе-підрядник розпочав укладання верхнього шару асфальтного покриття з грубими порушеннями технології, а якщо говорити по-простому – укладати асфальт в болото. Причина – банальне бажання підрядника – ПП «Полтавабудцентр», м’яко кажучи, «зекономити» кошти на облаштуванні узбіч відповідно до існуючих нормативів. Так, замість щебеневої суміші на узбіччя дороги було накидано якогось незрозумілого болота, яке, ясне діло, одразу опинилося на ділянці проїжджої частини, де здійснюється ремонт.
Зробив відповідне зауваження майстру асфальтоукладчика, пояснив, що це неприпустимо, адже таким чином буде порушено зчеплення основи з верхнім шаром асфальту і вже ближчим часом ми матимемо на тих ділянках величезні ями. Попросив усунути цей недолік та в подальшому не допускати таких грубих порушень у дорожніх роботах.
Реакція майстра просто спантеличила: замість того, щоб адекватно відреагувати на мої зауваження та не допустити порушення технології укладання асфальту, він просто відмахнувся і наче й не чув нічого дав вказівку продовжувати роботи з порушеннями», – зазначив посадовець на своїй сторінці у Facebook.
Іван Мунтян одразу ж зателефонував до начальника Служби автомобільних доріг області Ігоря Гаха, який був відсутній в місті, однак прислав свого першого заступника Петра Харлашка.
«Показав Петру Миколайовичу виявлені недоліки. Вразило те, що представники підрядної організації не визнавали своєї провини та попри все намагалися продовжити роботи, аж поки я власноруч не зчистив з нижнього шару асфальту шар болота. Відтак, визнавши власну недбалість, заходилися змивати решту болота з ділянки дороги, на яку ще не встигли укласти асфальт.
Насамкінець пояснив цим горе-майстрам, і сподіваюся, вони це усвідомили, що ремонт цієї ділянки дороги проводяться за кошти платників податків (майже 20 мільйонів гривень), які дуже розраховують на те, що ця дорога прослужить щонайменше 10 років, а не рік-півтора. А для цього необхідно чітко дотримуватися технології та стандартів виконання усіх дорожніх робіт. Як приклад навів Чернівецьку об’їзну, яку збудував ще на посаді начальника Служби автомобільних доріг області 10 років тому і яка досі не потребує якогось серйозного ремонту. Власне, мої слова підтвердив Петро Харлашко, який пригадав наскільки серйозним був свого часу контроль за якістю виконання дорожніх робіт.
Відтак телефоном поспілкувався з директором фірми-підрядника, наголосив на неприпустимості такого безвідповідального виконання ремонтних робіт та запросив до себе, аби уже особисто пояснити, що халтура не пройде! Адже коли депутати обласної ради голосували за рішення про спрямування коштів від так званого «митного експерименту» на ремонт автодоріг краю, мова йшла, зокрема, і про відповідну якість та гарантію на цей ремонт з боку підрядних організацій», – додав Іван Мунтян.