Журналіст намагався кілька разів обміняти постіль, проте кожен комплект був у плямах
Журналіст Ярослав Жаренов на своїй сторінці у Facebook поскаржився на жахливе обслуговування у поїзді «Чернівці-Київ».
«Минулого тижня був у відпустці і доля занесла мене аж у Чернівці. Задля комфорту придбав зворотні квитки на «швидкий фірмовий потяг» №118 «Буковина». Купе коштувало майже 450 грн. До слова, з Києва до Франківська квиток у купе коштував 260 грн. Враховуючи свою втому, постіль хотів застелити майже одразу після початку руху. Аж тут сюрприз: постіль була хоч і після прання, але з великою кількістю плям. Звичайно, я її обміняв, але отримав майже таку ж. Обміняв знову. Аналогічна історія. Власне якимось чином я зібрав з трьох комплектів один, далекий від ідеалу. Провідник відповів, що в нього всі однакові комплекти. На запитання, чому ж тоді вартість використання постілі виросла, а послуги такі ж, як були, він відповісти не зміг», – йдеться у його дописі.
За словами Ярослава, на цьому неприємні сюрпризи подорожі не закінчилися.
«В туалеті теж доволі смішний сюрприз: замість крану лише його половинка. І видно що їздить ця половинка крану країною уже давно», –розповів журналіст, додавши, що опісля залишив скаргу на гарячу лінію «Укрзалізниці».


