Гарантійний термін для автобусів зменшили з двох років до пів року. Це означає, що півтора року ремонтувати їх будуть за кошти міського бюджету, а не постачальника
Закупівлю автобусів для Чернівецького тролейбусного управління планували вже давно. Головною метою було позбавити місто залежності від перевізників, адже чернівчани пам’ятають страйки транспортників, коли на рейси не вийшли автобуси ключових маршрутів.
Міська влада вирішила взяти в кредит автобусів на 104 мільйони гривень, але виявилось, що відкритість і прозорість, яку декларувала команда Клічука, залишилась лише на передвиборчих відео.
104 мільйони планують віддати «своєму» постачальнику, без конкурсу. Більше того, спеціально для нього зменшили в умовах гарантійний термін на обслуговування цих автобусів з двох років до пів року. Це означає, що півтора року велику кількість автобусів будуть ремонтувати за кошти міського бюджету. Звісно депутати більшості Клічука не зважали на корупційну складову, і голосували як їм наказали, а частина депутатів вимагала у мера відповіді на цілком логічні запитання.
Ми купуємо на 104 мільйони, ми даємо біля 15 мільйонів відсотків. Усі міста прописують два роки гарантійного обслуговування, а у нас пів року, або рік», - обурилася депутат від «Команди Михайлішина» Антоніна Бабюк.
Але коли Василь Продан запропонував повернутися до цього питання і виправити гарантійний термін до двох років, тобто зменшити навантаження на міській бюджет і перекласти його на плечі постачальника, але більшість Клічука за це не проголосувала.
Зрештою про те, що постачальника обрали без конкурсу обмовилась під час виступу і доповідачка з цього питання. Це явно не входило в плани Клічука, тож він поспішав проголосувати рішення, щоб у депутатів, які аналізують ситуацію, не виникало зайвих запитань.
Але найцікавіше, що ці нові автобуси міська влада планує запустити на збиткові маршрути, а прибуткові залишити за приватними перевізниками. Раніше, на конкурсах, маршрути йшли лотами і до прибуткового маршруту, такі як 5, 11, 12, додавали збиткові маршрути. Тепер же у перевізників збиткові маршрути заберуть, і будуть спонсорувати їх з міського бюджету. А якщо взяти ще можливе підвищення ціни для приватних перевізників до 10 гривень, виникає запитання: в чиїх інтересах діє міський голова Клічук та його кишенькові депутати?