На думку народної обраниці програма ярмарку не сучасна та є калькою попередніх років
Народна депутатка від партії «Слуга народу» прокоментувала програму «Петрівського ярмарку». На її думку, молода управлінська команда з бізнесовим бекграундом, мала вдосталь часу на переосмислення і щоб продемонструвати власну креативність і спроможність стати справжніми лідерами та залучити до ярмарки туристів, однак наразі програма є копією минулорічних ярмарків. Про це вона написала на своїй фейсбук-сторінці.
«Уважно ознайомилася із програмою цьогорічного Петрівського
ярмарку. Стало надзвичайно сумно. Невже наше місто не заслуговує на краще? Ця
програма заганяє в глибоку депресію і є звичайною калькою попередніх ярмарок. Вона
не сучасна, у ній відсутня свіжість, адекватність.
Замість зустрічі підприємців із інвестиційними проєктами чи пропозиціями для інвесторів, відкритого переліку інвестиційних об’єктів, показу продукції найкращих, найуспішніших підприємців міста та області, демонстрації найважливіших проєктів розвитку у сфері розвитку інфраструктури, культури, туризму, освіти, замість залучення громади до урбаністичних дискусій про майбутнє міста або, наприклад, дводенного безкоштовного показу найкращого українського кіно, нам знову пропонують купити меду чи житомирських шкарпеток, пограти у волейбол, якщо вам за 40, та подивитися на іноземні авто, які мало хто з городян може собі дозволити купити.
Це вже очевидний «перебор». Часу на переосмилення, якого точно потребує Петрівка, було вдосталь. Як і розуміння того, що на наш ярмарок повинні були б приїхати тисячі відвідувачів звідусіль. Місто має здобувати, а не втрачати репутацію.
Ще є декілька днів і я щиро вірю, що молода управлінська команда з бізнесовим бекграундом зможе продемонструвати власну креативність і спроможність стати справжніми лідерами. Хтось, в решті решт, має розірвати це замкнене коло несмаку і неповаги до городян.
Чернівці заслуговують на краще!», - наголошує Олена Лис.
Замість зустрічі підприємців із інвестиційними проєктами чи пропозиціями для інвесторів, відкритого переліку інвестиційних об’єктів, показу продукції найкращих, найуспішніших підприємців міста та області, демонстрації найважливіших проєктів розвитку у сфері розвитку інфраструктури, культури, туризму, освіти, замість залучення громади до урбаністичних дискусій про майбутнє міста або, наприклад, дводенного безкоштовного показу найкращого українського кіно, нам знову пропонують купити меду чи житомирських шкарпеток, пограти у волейбол, якщо вам за 40, та подивитися на іноземні авто, які мало хто з городян може собі дозволити купити.
Це вже очевидний «перебор». Часу на переосмилення, якого точно потребує Петрівка, було вдосталь. Як і розуміння того, що на наш ярмарок повинні були б приїхати тисячі відвідувачів звідусіль. Місто має здобувати, а не втрачати репутацію.
Ще є декілька днів і я щиро вірю, що молода управлінська команда з бізнесовим бекграундом зможе продемонструвати власну креативність і спроможність стати справжніми лідерами. Хтось, в решті решт, має розірвати це замкнене коло несмаку і неповаги до городян.
Чернівці заслуговують на краще!», - наголошує Олена Лис.