Наразі до Києва можна дістатися лише одним потягом - №7/8 "Чернівці - Київ"
Чернівчани висловлюють невдоволення скасуванням потяга "Чернівці - Чернігів" та цінами квитків на єдиний потяг, що залишився з Чернівців на Київ.
Щодо вартості квитка, користувачка Фейсбук Тетяна Мосін повідомила, що він коштує 835 гривень в один кінець.
"Відтепер я точно знаю, що ми ще й туристична столиця... Квитків з Києва до Чернівців за такою ціною я ще не бачила (то в один напрямок, якшо що)", - повідомила Тетяна.
Наразі до Києва можна дістатися лише одним потягом - №7/8 "Чернівці - Київ". Як повідомили кореспонденту "Чернівецького променя" в адміністрації залізничному вокзалі, потяг №117/118 Чернівці-Чернігів скасували і невідомо чи відновлять.
"Такої інформації наразі немає. Невідомо коли відновлять і чи відновлять взагалі", - зазначили представники вокзалу. Причину скасування потяга там також не змогли назвати.
Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця без попередження скасувала потяг №117/118 "Чернівці–Київ", а пасажирів з квитками пересадили на інший потяг – №7/8.
Про це 18 жовтня написав чернівчанин Богдан Старик на своїй сторінці у Facebook.
Про це 18 жовтня написав чернівчанин Богдан Старик на своїй сторінці у Facebook.
"Укрзалізниця, у вас там все добре? Залізні зміни якось до Чернівців не доїжджають. Потяг 117/118 скасовано, людей не попереджають про зміни і пересаджують на 7/8 вже безпосередньо на вокзалі. Обласний центр Чернівецької області залишився із трьома потягами: до Львова, Одеси та Києва", – повідомив Старик.
У коментарях користувачу виконувач обов’язків члена правління Укрзалізниці Олександр Перцовський відповів, що раптове скасування потяга пов’язане із карстовим проваллям неподалік Мамалиги.
"Раптове скасування потяга пов'язане із раптовим зсувом карстових порід, через яке маршрут його слідування, на жаль, став небезпечним для пасажирського руху. Тривають роботи щодо дослідження геології і пошуку варіантів усунення", – повідомив він.
Перцовський також зазначив, що в окремі пікові дні цей потяг призначався альтернативним маршрутом – через місто Заліщики.
"Але без крупних населених пунктів, як то Кам'янець-Подільський, на стандартному маршруті він недостатньо наповнений. Під сьогоднішній пасажирський потік достатньої наявного потяга №7/8. Туди додаємо і "соціальні" вагони із меншою вартістю квитка", – зазначив він.