За рік 60% українців скористалися електронними послугами
Кількість українців, що користувалися державними електронними послугами протягом року, зросла з 53% до 60%
За 2021 рік 60% українців щонайменше один раз скористалися державними електронними послугами. Серед найпопулярніших сервісів – додаток чи портал Дія. Про це під час презентації соціологічного опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології у вересні 2021 року на замовлення ПРООН в Україні, розповів заступник виконавчого директора КМІС Антон Грушецький.
Опитування проводилось у вересні 2021 року методом телефонного інтерв'ю на основі випадкового генерування мобільних телефонів. Участь в ньому брали 2 004 респонденти з усіх областей України. Перша хвиля цього опитування відбулась у 2020 році, - розповів фахівець.
За його словами, кількість українців, що користувалися державними електронними послугами протягом року, зросла з 53% до 60%. Найбільше респондентів користувались мобільним додатком чи порталом Дія. Цей показник зріс на 17% - із 13% у 2020 році до 30% у 2021-му.
Серед популярних державних послуг - ті, що стосуються авто (15%), отримання паспортів та інші послуги Державної міграційної служби (14%), отримання субсидій (13%), пенсійного забезпечення (11,5%), приватного підприємництва (11%), оподаткування (10,5%) та отримання інформації з державних реєстрів (10%).
Найбільше державними послугами онлайн користувалися люди молодшого віку, жителі великих населених пунктів та ті, що мають вищу освіту. Зокрема, серед 18-29-річних 80% респондентів користувалися принаймні однією послугою, серед людей віком 70+ років - 32% опитаних.
Серед тих, хто користувався е-послугами, 78% оцінили свій досвід як «переважно позитивний» або «дуже позитивний». Водночас 54% вважають більш зручним способом отримувати електронні державні послуги саме онлайн, ще 11% — відвідуючи ЦНАПи чи інші установи.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно