Клієнти компанії скаржаться, що не можуть внести кошти через "Приват24", Monobank, Sens App та інші банкінги
В Україні 1 листопада стався збій із поповненням рахунків мобільного оператора "Київстар". Клієнти компанії скаржаться, що не можуть внести кошти через "Приват24", Monobank, Sens App та інші банкінги.
У "Київстарі" визнали, що стався збій, та обіцяють відновити повноцінну роботу найближчим часом. Там також зазначили, що всі основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет, працюють у звичайному режимі та в повному обсязі.
При спробі поповнити рахунок в онлайн-банкінгу ПриватБанку клієнти отримують спеціальне повідомлення: "Поповнення мобільного телефону даних оператора тимчасово закрито", – йдеться в повідомленні в "Приват24".