Ваш рахунок за електроенергію залежить від вчасносної передачі показників лічильника, - каже керівник обленерго
У кінці кожного місяця приходять платіжні квитанції за послуги, зокрема і електропостачання. Буковинці отримали платіжки з великими сумами за оплату світла.
Чому це так у інтерв'ю Аллі Спрінчінат на телеканалі "Чернівецький промінь" пояснив голова правління АТ "Чернівціобленерго” Олександр Ніверчук.
— Люди не можуть зрозуміти чому в той час, коли вітла було менше, а платіжки в рази вищі.
Наприклад до Нового року світла не було дуже багато часу, а платіжки поприходили з "кругленькими" сумами. Чому так?
— "Є дві категорії клієнтів. Одна категорія, яка передає показники, друга категорія - не передає показники", - пояснює голова правління.
За словами Олександра Ніверчука, показники лічильника необхідно надсилати в обленерго до 4-го числа кожного місяця, інакще розрахунок проводять за алгорітмом.
— "Якщо ви клієнт дуже дисциплінований, знаєте, що першого числа, плюс-мінус два дні треба передати показники в обленерго, то ви отримуєте рахунок, у якому буде ваш показник. А якщо ви його сфотографуєте, в нас є така фунція, ви надсилаєте його нам. Потім ви звіряєте з рахунком, у вас у рахунку все що ви спожили.
А якщо ви банально забули передати показники, то після 4-го числа кожного місяця база (показників - ред.) закрита. Тоді таким клієнтам, які не встигли по якихось причинах, тоді вже система рахує за визначеним алгоритмом. Алгоритм рахується за попереднім місяцем споживання, береться аналогічний період тобто це все прописано, задокументовано. Алгоритм розрахунку перевіряється один раз у два роки".
А якщо ви банально забули передати показники, то після 4-го числа кожного місяця база (показників - ред.) закрита. Тоді таким клієнтам, які не встигли по якихось причинах, тоді вже система рахує за визначеним алгоритмом. Алгоритм рахується за попереднім місяцем споживання, береться аналогічний період тобто це все прописано, задокументовано. Алгоритм розрахунку перевіряється один раз у два роки".
У компанії Чернівціобленерго у листопаді та грудні 2022 року були застосовані понижуючі коефіцієнти, якщо ж у рахунку не спіпадає показник з показником на вашому лічильнику, тоді звертайтесь у центр обслуговування клієнтів.
"Що було зроблено у листопаді і грудні були застосовані понижуючі коефіцієнти до цих розрахунків.
Тому якщо вам здається, що щось завищено, дуже простий вихід з ситуації - прийшли в центр обслуговування клієнтів, показали свій показник, показали фотографію на телефоні, занесли новий показник, зробили корегуючий рахунок і ви на наступний місяць отримаєте інший рахунок", - зазначив Олександр Ніверчук.