Рекомендована норма роботи водія міського автобуса складає 9 годин на день, а не 14 чи 16 10 березня в Чернівцях поблизу зупинки "Дріжджзавод" помер водій маршрутки №1А. У Чернівецькому тролейбусному управлінні повідомили, що протягом трьох місяців чоловік тричі перебував на лікарняному. Водієві було 62 роки.
Начальник управління "Укртрансбезпеки" в області Віталій Пономаренко розповів, які норми для водіїв маршруток встановлені в контексті трудового графіка, пише МБ.
"Коли водій заступає на маршрут, він зобов’язаний пройти медогляд у лікаря або ж у медсестри. Медогляд передбачає, що медичний працівник візуально оглядає людину. Має звернути увагу, чи водій не перебуває у стані алкогольного або ж наркотичного сп’яніння. Також треба виміряти йому артеріальний тиск, пульс і з’ясувати загальний стан. Після того, як водій пройшов медогляд і в медперсоналу не виникло жодної підозри, він може заступати на маршрут. Медогляд є обов’язковим", – зауважує Пономаренко.
Для водіїв міських перевезень допустима норма роботи складає 40 годин на тиждень.
"Рекомендована норма роботи водія складає дев’ять годин на день. Після чотирьох з половиною годин роботи водій повинен взяти перерву на 45 хвилин. Однак допускаються варіанти, коли щогодини протягом цих чотирьох годин, водій може робити перерву по 15 хвилин. Увесь цей час повинен зазначатися у його шляховому листі. Працівники "Укртрансбезпеки" можуть перевіряти графік роботи та відпочинку водія. Бувають як планові, так і позапланові перевірки. Однак у період воєнного стану всі планові перевірки заборонені постановою Кабінету Міністрів", – стверджує начальник управління "Укртрансбезпеки".
Посадовець закликав перевізників більш відповідально ставитися до укомплектування штату працівників:
"До прикладу, у перевізника є чотири водії. Один із них пішов у відпуску, а другий захворів. Фактично, маршрут залишається на двох людях. Це створює незручність для водіїв, адже тепер навантаження чотирьох фактично припадає на двох із них. Тому перевізник повинен забезпечувати необхідну кількість водіїв на підміну".
Відомо, що Південно-Західним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці формується комісія зі спеціального розслідування випадку смерті працівника комунального підприємства "Чернівецьке тролейбусне управління", пише видання.
Комісія зі спеціального розслідування Держпраці має встановити остаточні обставини та причину смерті працівника підприємства.