Проблема ускладнюється великою кількістю карстових проваль у краї Питання покращення залізничного сполучення Буковини з іншими регіонами та столицею є доволі непростим, бо на території нашої області є чимало карстових проваль.
Про це на пресконференції повідомив голова Чернівецької ОВА Руслан Запаранюк, пише molbuk.ua
Втім, рішення зараз шукають, каже посадовець:
"Ми ще раніше зверталися до "Укрзалізниці" для того, щоби покращити сполучення Чернівців із Києвом та іншими областями. До нас навіть приїжджав керівник "Укрзалізниці" пан Олександр Камишін. Знаходимося зараз у процесі вирішення цього питання. Воно доволі непросте. На території області є карстові пустоти, які не дають можливості вирішити проблему одномоментно. Але формулу шукаємо. Гадаю, найближчим часом будемо мати якісь рішення – можливо, додаткові рейси".
Він пояснив, що прокласти додаткову колію в об’їзд провалля, яке утворилося двічі у вересні 2021 року в районі карстових печер на залізничному перегоні "Новоселиця – Мамалига" (у зв’язку з чим був змінений маршрут потяга "Чернівці–Київ"), доволі складно:
"Це технічний момент, пов’язаний із проєктними роботами Укрзалізниці. Вони зараз ще вивчаються. Це достатньо великий об’єм. Карстові пустоти починаються від Кельменців і тягнуться аж до молдовського кордону. Уявіть, який це об’єм пустот, над якими була прокладена залізниця".
Замінити і провести колії по іншому напрямку зараз – це просто колосальні обсяги бюджетування, додає очільник області.
"Тому зараз вишукується інша формула, яка дасть можливість налагодити нормальне сполучення Чернівців із іншими областями та Києвом", - зазначив Запаранюк.