Чоловік надав аферисту дані своєї картки
Учора, 9 червня, до поліції звернувся житель міста Сторожинець та повідомив, що його ошукали та переказали з його банківського рахунку майже 50 тисяч гривень.
Про це повідомляє відділ комунікації поліції Чернівецької області.
"Зі слів заявника, йому зателефонував незнайомець, який представився працівником банку та повідомив, що по його картковому рахунку було здійснено шахрайські дії з метою оформлення кредиту і його необхідно заблокувати. Чоловік довірився аферисту, назвав необхідні банківські дані, після чого з його рахунку списалося майже 50 тисяч гривень", - зазначили поліцейські.
Відомості про вказаний факт поліцейські внесли до Єдиного реєстру досудових розслідувань за статтею 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Наразі проводиться досудове розслідування.
- співробітник банку ніколи не телефонує і не надсилає SMS з проханням зазначити особисті дані, номери карток, паролі або секретні коди. Працівники банку мають усю необхідну інформацію про клієнта;
- коли нібито співробітник банку у телефонній розмові пропонує здійснити через банкомат чи термінал самообслуговування якісь операції для підвищення безпеки чи розблокування переказу – одразу припиніть розмову. Це класична шахрайська схема, яка дозволяє злочинцям отримати доступ до вашого рахунку;
- уважно читайте всі повідомлення від банку та не здійснюйте необдуманих кроків. У SMS завжди зазначається мета операції, щоб клієнт міг переконатися, що гроші переказуються саме туди, куди він хотів;
- для отримання переказу на картку потрібен лише її номер. Якщо у вас намагаються дізнатися інші особисті дані (номер паспорта, індивідуальний податковий номер, інші дані картки), найімовірніше, ви маєте справу з шахраями;
- якщо ви отримали повідомлення про якісь проблеми з банківським рахунком, зверніться безпосередньо у відділення банку або за номером служби підтримки, який зазначено на картці або офіційному сайті фінансової установи.


