Фото: ілюстративне
В департаменті урбаністики ЧМР в це не вірять, адже є безліч "але"
Власник компанії RegioJet Радим Янчура заявив, що планують поєднати поїзд з міста Кошице з поїздами "Укрзалізниці" і організувати перевезення пасажирів до Івано-Франківська, Чернівців та інших міст на заході України. RegioJet – це другий найбільший автобусний оператор у Європі та найбільший приватний залізничний оператор у Центральній Європі.
"У нас є плани по розвитку нашої співпраці. Передусім, ми хочемо розширити наш діючий залізничний маршрут від Кошице до Чопа, а в перспективі – до Мукачева. А вже потім поєднати наш поїзд з поїздами "Укрзалізниці" і організувати перевезення до Івано-Франківська, Чернівців та інших міст на заході України", - каже Радим Янчура.
В департаменті урбаністики ЧМР в це не вірять.
"Поки Укрзалізниця продовжує ігнорувати Чернівці і готова продовжувати потяги будь-куди, аби лише не сюди, керівник чеського приватного залізничного (і автобусного) перевізника RegioJet CZ озвучує в інтерв'ю зацікавленість в сполученні Чернівців із своєю мережею. До слова, це найбільший приватний оператор Центральної Європи.
В цій історії є одне але. На території України вони працюють виключно в кооперації з Укрзалізницею. Тобто УЗ довозить людей до умовного Перемишля, а там люди пересідають вже на їхні потяги. Квиток при цьому купувати треба єдиний. Тому, якщо УЗ не захоче - то і тут нічого не вийде", - пише Богдан Старик.
В цій історії є одне але. На території України вони працюють виключно в кооперації з Укрзалізницею. Тобто УЗ довозить людей до умовного Перемишля, а там люди пересідають вже на їхні потяги. Квиток при цьому купувати треба єдиний. Тому, якщо УЗ не захоче - то і тут нічого не вийде", - пише Богдан Старик.
Він зазначає, що "не варто його слова сприймати, як такі, що означають запуск потягів в близькому майбутньому. Це все дуже складні та зарегульовані процеси, які можуть тривати не один рік. А, якщо ще й одна сторона (вгадайте яка) незацікавлена - ще більше".