Також у соцмережах пишуть, що елементи нового лого подібні на емблему Національного антикорупційного бюро України
Чернівчани розкритикували новий логотип музично-драматичного театру імені Ольги Кобилянської. Про це, зокрема, йдеться у дописі журналістки Людмили Осадчук. Вона вказує на подібність логотипу театру з логотипом компанії Schwarzkopf.
"Що спільного між Чернівецьким драмтеатром і шампунем Шварцкопф? Дивно??
Зміни не завжди бувають вдалими і креативними Ivan Butniak, Branda Company. Може, варто щось змінити, щоб не було таких асоціацій?", - йдеться у дописі.
Зміни не завжди бувають вдалими і креативними Ivan Butniak, Branda Company. Може, варто щось змінити, щоб не було таких асоціацій?", - йдеться у дописі.
Деякі елементи нового лого подібні й на емблему Національного антикорупційного бюро України, пише журналістка.



