Формували рейтинг шкіл за кількома критеріями Інформаційний освітній ресурс "Освіта.ua" сформували рейтинг загальноосвітніх шкіл Чернівецької області, за результатами національного мультипредметного тесту, отримані випускниками шкіл у 2023 році. Найкращою школою Буковини визначено Горішньошеровецький опорний заклад ЗСО І-ІІІ ст.
Рейтинг опублікували на сайті "Освіта.ua".
До ТОП-10 шкіл Буковини увійшли:
- 1 місце - Горішньошеровецький опорний заклад ЗСО І-ІІІ ст. Горішньошеровецької сільської ради Чернівецького р-ну Чернівецької обл.
- 2 місце - ОЗО "Глибоцький ліцей Глибоцької селищної ради"
- 3 місце - Карапчівський ліцей ім. М. Емінеску Карапчівської сільської ради Чернівецького р-ну Чернівецької обл.
- 4 місце - Заставнівський заклад ЗСО І-ІІІ ст. Заставнівської міськради Чернівецької обл.
- 5 місце - ОЗО "Черепковецький заклад ЗСО І-ІІІ ст. Глибоцької селищної ради"
- 6 місце - Старововчинецький ліцей Кам’янецької сільської ради Чернівецького р-ну Чернівецької обл.
- 7 місце - Турятський ліцей Тарашанської сільської ради Чернівецького р-ну Чернівецької обл.
- 8 місце - Новоселицький ліцей №3 Новоселицької міськради Чернівецького р-ну Чернівецької обл.
- 9 місце - Глибоцька гімназія Глибоцької селищної ради Чернівецької обл.
- 10 місце - Корчівецький ліцей Сучевенської сільської ради.
Складачі рейтингу, що значний вплив на цьогорічний рейтинг має пороговий бал "склав / не склав", який у 2023 році був встановлений заздалегідь і став для деяких предметів значно нижчим, ніж у попередні роки. Так, з української мови не подолали поріг "склав / не склав" лише 0,09% учасників (у 2021 році – 7,45 %), що вплинуло на рейтингові таблиці, оскільки в рейтингу враховуються учасники, які не подолали пороговий бал з предмета.
Окрім того, учні низки шкіл через військові дії залишили свої регіони й продовжували навчання онлайн в інших областях України або за кордоном.
Ці чинники істотно вплинули на місце конкретного закладу в рейтингу закладів регіону і на місце конкретної області в рейтингу областей.
У той же час оцінювачі навчальник закладів зазначають, що зважаючи на формат тесту, умови проведення та особливості визначення результатів НМТ, порівнювати рейтинг 2023 року з рейтингами попередніх років не є доцільним. Також, зважаючи на вказані особливості, не є доцільним ухвалення управлінських рішень за результатами учнів конкретної школи в рейтингу.