Компанія працює над вирішенням проблеми та виплатою компенсацій
Наша мережа наразі на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі послуг.
Про це повідомила компанія Київстар на своїй сторінці у Facebook&
"Так, зранку 20 грудня у ряді міст на заході і півдні України виникли складнощі із голосовим зв`язком і роботою мобільного застосунку «Мій Київстар»", - йдеться у повідомленні.
За словами компанії, спеціалісти вже працюють над відновленням сервісів.
"Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності.
У найближчий час компанія повідомить абонентів щодо компенсацій.", - зазначили у Київстарі.
У найближчий час компанія повідомить абонентів щодо компенсацій.", - зазначили у Київстарі.