Роботу одного з кращих ліцеїв міста визнали незадовільною після конфлікту з чиновниками
У Чернівецькому ліцеї №7 під час перевірки виявили декілька порушень. Зокрема, учні анонімно повідомляли про упереджене ставлення з боку вчителів та понаднормове навчання. У закладі виявили будівельне сміття, яке не прибрали після ремонту, та незадовільний стан вбиралень. Також серед порушень: відсутність стратегії розвитку закладу, порушення діловодства з питань зарахування дітей до школи, роботи педагогічної ради.
Перевірку проводили з 16 по 26 січня. Експерти — працівники управління якості освіти у Чернівецькій області, пише Суспільне.
Перевірку проводили з 16 по 26 січня. Експерти — працівники управління якості освіти у Чернівецькій області, пише Суспільне.
Проте результатами перевірки були здивовані вчителі ліцею. Зокрема, вчителька Чернівецького ліцею № 7 Діонісія Березніцька звинуватила Управління якості освіти в тиску на педагогів.
Про це педагогиня написала на своїй сторінці у Facebook.
Діоніся Березніцька вважає, що вчителі ліцею №7 гідно пройшли аудит, маючи час на підготовку до перемірки лише 10 днів.
Що ж, оскільки пані Палійчук (ред. начальниця Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області
Оксана Палійчук) винесла результати аудиту нашого ліцею у публічний простір, вважаю, що і я можу «припідняти» завісу над таємницями цього дійства.
Оксана Палійчук) винесла результати аудиту нашого ліцею у публічний простір, вважаю, що і я можу «припідняти» завісу над таємницями цього дійства.
Почну з того, що до аудиту готуються. Не тижнями, не місяцями, а роками. Для закладів освіти аудит – це оті ще радянські «відкриті» уроки, де дошки натерті цукровою водою, а діти знають слова напам’ять. Нас попередили про аудит 6 січня – за 10 днів до того, як 12 членів комісії почали повноцінно працювати в закладі. Вважаю, що за таких умов той результат, який показали мої колеги, вчителі та адміністрація – шикарний. Вчительки-експертки, котрі відвідували уроки, виходили з кабінетів з відкритими ротами, дехто просив дозволу щось сфотографувати або скинути їм на флешку наші матеріали, щоб вони могли щось подібне запровадити у своїх школах. Більшість членів комісії з заздрістю відмічали технічне забезпечення кабінетів (при цьому ніхто не цікавився, звідки те все взялось)", - пише Діонісія.
Проте Центр якості освіти опублікував невтішні результати перевірки.
"Та коли справа дійшла до підсумків, виявилось, що ми самий лайняний ліцей у області.
Риторичне питання – у скількох закладах освіти, де працюють експертки, у вбиральнях для дітей є рушнички для рук? А скільки учнів навчається у їхніх закладах? 1300? Думаю, кожен адекватний читач цього допису зрозуміє, наскільки притягнуті за вуха «порушення» щодо вбиралень", - зауважує вчителька.
Риторичне питання – у скількох закладах освіти, де працюють експертки, у вбиральнях для дітей є рушнички для рук? А скільки учнів навчається у їхніх закладах? 1300? Думаю, кожен адекватний читач цього допису зрозуміє, наскільки притягнуті за вуха «порушення» щодо вбиралень", - зауважує вчителька.
Діонісія Березніцька здивована рекомендаціями начальниці Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області
Оксани Палійчук.
Оксани Палійчук.
"Наступне – будівельне сміття. Тут Оксана Палійчук з коментарі Суспільному емоційно, у стилі Долорес Амбридж розповідає про ремонт даху, будівельні матеріали на території, і як «діти до цих куп підходять, намагаються вилізти на ці барикади».
По-перше, у нас закрита школа, під час уроків діти на вулицю не виходять, а після вчителі і техпрацівники слідкують за тим, що відбувається на подвір’ї. Від вересня ні я, ні мої колеги ЖОДНОГО разу не бачили не те, щоб діти вилазили на будматеріали, а взагалі будь-якої зацікавленості зі сторони учнів бодай підійти до них. Тому грати на емоціях і перекручувати реальність не вийде. Окремо відзначу «геніальну» пораду Палійчук щодо того, як це сміття утилізувати: «Попросіть батьків». Так, тих самих батьків, з якими нам взагалі заборонили спілкуватися і будь-що просити після осінньої перевірки, бо ж ми «найкорумпованіша» школа на всі Чернівці", - пише педагогиня.
По-перше, у нас закрита школа, під час уроків діти на вулицю не виходять, а після вчителі і техпрацівники слідкують за тим, що відбувається на подвір’ї. Від вересня ні я, ні мої колеги ЖОДНОГО разу не бачили не те, щоб діти вилазили на будматеріали, а взагалі будь-якої зацікавленості зі сторони учнів бодай підійти до них. Тому грати на емоціях і перекручувати реальність не вийде. Окремо відзначу «геніальну» пораду Палійчук щодо того, як це сміття утилізувати: «Попросіть батьків». Так, тих самих батьків, з якими нам взагалі заборонили спілкуватися і будь-що просити після осінньої перевірки, бо ж ми «найкорумпованіша» школа на всі Чернівці", - пише педагогиня.
І ще одне щодо фінансування. У той час, поки управління освіти скидає фізрукам електронні грамоти, бо в них немає 20 гривень на паперові, від нас вимагають фінансову стратегію на наступні 5 років (заради справедливості скажу, що вона в нас є, але чомусь не сподобалась перевіряючим).
За словами Діонісії Березніцької, загалом на підсумковій зустрічі 99% зауважень стосувались бюрократичних нюансів – не там підпис, не так пронумеровано, пропущене слово «позачергова».
"Особисто мені не сподобалось, що всі ці моменти подавались з позиції «бачите, це ваше керівництво навмисно так робить, щоб ви страждали». Складалося враження, ніби комісія хотіла зумисно налаштувати вчителів проти адміністрації і один проти одного. Найцинічнішим було те, що після години обговорень порушень у документації пані Григор’єва видала фразу «Людина важливіша за якийсь папірець». Так, людина важливіша, але ж вчитель – не людина, чи не так?", - запитує вчителька.