У компанії заявляють, що з цією проблемою зіштовхнулися лише кілька споживачів
У "Чернівціобленерго" виправили збій у системі, коли громадянам надсилали космічні суми за світло.
Про це повідомив пресцентр АТ Чернівціобленерго.
Оприлюднена 14 лютого інформація про збій у системі обліку в одній із трансформаторних підстанцій Чернівців, є винятково локальною ситуацією і стосується лише кількох споживачів, заживлених саме від цієї підстанції.
Приводом стала помилка, яка виникла на етапі збору даних про обсяги споживання електроенергії за підсумком попереднього місяця в автоматизованій системі на одній із підстанцій міста.
У результаті Чернівецька обласна енергопостачальна компанія отримала помилкові дані про обсяг споживання кількох споживачів міста, відтак сформувала абонентам платіжки із завищеними сумами до оплати. Цю помилку виявили, роботу автоматизованої системи обліку відрегулювали. Перепрошуємо у чернівчан за цей прикрий випадок.
Шановні краяни! Перевірити свій обсяг споживання у вашому домогосподарстві та звірити показники, які зафіксовані у базі даних Обленерго, можете самостійно будь-який час.
Для цього варто лише бути зареєстрованим в Особистому кабінеті або у телеграм-боті підприємства.
Як перевірити свої дані про обсяги спожитої електроенергії?
Варіант 1. Зайти (чи зареєструватися) в Особистому кабінеті споживача на сайті Обленерго https://oblenergo.cv.ua/ У розділі Показання лічильника ви побачите дані вашого обсягу споживання: показники за попередній період і крайній показник, зафіксований станом на 1 лютого.
Якщо ці дані відрізняються від ваших реальних показників, які ви передавали минулого разу у дні прийому показників (30 січня – 03 лютого), це легко виправити.
Можна зателефонувати будь-який час до Call-центру (0372) 584-980, 099 230-9900, 067 230-9900 (сервіс працює цілодобово) і повідомити свій показник станом на час розмови з оператором. Якщо буде потреба – зафіксувати на фото чи відео лічильника й вислати на електронну пошту pokazy@oe.cv.ua.
! Зверніть увагу, показники, отримані упродовж місяця – не є розрахунковими. Тому обов’язково потрібно буде повідомити реальний показник з 28 лютого до 03 березня – саме ці дані стануть основою для формування вашої платіжки за підсумком споживання електроенергії у лютому.