До уваги батьків майбутніх першокласників З 1 квітня у Чернівцях стартує прийом заяв та документів для зарахування дітей до 1-х класів. Прийом заяв та документів для зарахування дітей завершиться 31-го травня.
Подання заяв і документів відбуватиметься через електронний портал.
Як подати заявку на вступ дитини до школи
Для цього слід зробити такі кроки:- Ознайомитися зі списком навчальних закладів, які ще приймають заявки. Знайти список шкіл можна на мапі сайту Електронна реєстрація в школу.
- Обирати школу.
- Зареєструватися на цьому сайті. Для цього потрібно натиснути на кнопку «Зареєструватися», заповнити анкету й підтвердити створення облікового запису через власну пошту.
- Авторизуватися на сайті.
- Перейти у «Кабінет батьків», обрати у меню пункт «Заповнити інформацію». Вказати в анкеті, яка з’явиться, додаткові дані про себе й дитину.
- Надати згоду на обробку персональних даних.
- Якщо заява подається на зарахування в перший клас, то слід вказати такі дані: адресу та представника.
- Створити облікову картку дитини. Для цього у «Кабінеті батьків» натиснути на кнопку «Додати дитину» і заповнити невелику анкету.
- У новій вкладці відкрити «Кабінет батьків» та натиснути «Подати заяву», заповнити форму. У ній слід вказати навчальний заклад, де буде навчатися дитина та номер класу. На цьому етапі можуть запитати про право на першочергове зарахування (якщо воно є).
- Додати усі необхідні документи під час електронної реєстрації в школу.