Голосувати пропонують за один з трьох напрямків: культурний, історичний та міжкультурний
Розпочинається голосування за нову бренд-концепцію Чернівців. Про це повідомили у пресслужбі міської ради.
Щоб долучитися до опитування - спершу ознайомтесь із трьома запропонованими напрямками за посиланням.
1. Культурний напрямок
Чернівці — це місто розквіту української культури, де творили видатні митці минулого
і продовжують розвиватися сучасні культурні ініціативи. Це місто натхнення для творчих
особистостей, де кожен куточок дихає мистецтвом, музикою та літературою.
Голосуючи за цей напрямок, ви підтримуєте розвиток Чернівців як важливого
культурного осередку.
Щоб долучитися до опитування - спершу ознайомтесь із трьома запропонованими напрямками за посиланням.
1. Культурний напрямок
Чернівці — це місто розквіту української культури, де творили видатні митці минулого
і продовжують розвиватися сучасні культурні ініціативи. Це місто натхнення для творчих
особистостей, де кожен куточок дихає мистецтвом, музикою та літературою.
Голосуючи за цей напрямок, ви підтримуєте розвиток Чернівців як важливого
культурного осередку.
2. Історичний напрямок
Чернівці — це місто, яке протягом своєї історії було частиною різних держав і культур.
Кожна епоха залишила свій відбиток в архітектурі, традиціях та атмосфері міста.
Голосуючи за цей напрямок, ви підкреслюєте унікальність Чернівців як міста, яке має
багату історичну спадщину, якою ми пишаємось і яка надихає на нові сучасні відкриття.
3. Міжкультурний напрямок
Чернівці — це місто міжкультурного діалогу, де гармонійно співіснують різні етнічні
групи та культури. Відкритість і толерантність містян створюють особливу атмосферу
єдності у розмаїтті.
Голосуючи за цей напрямок, ви підтримуєте розвиток Чернівців як взірця міжкультурної
взаємодії та центру міжнародних зв’язків.
Визначились із напрямком? Тоді проголосуйте за бренд концепцію Чернівців, заповнивши коротку форму.
Кожен із запропонованих розробниками напрямків ґрунтується на реальних особливостях та перевагах Чернівців і має потенціал стати основою для брендингу та промоції міста.
Обравши разом бренд концепцію, ми спільно приймаємо стратегічне рішення, яке допоможе розкрити унікальні переваги міста, презентувати їх на національному та міжнародному рівнях, а також об'єднати нас навколо спільної ідентичності та цілей.
Голосування триватиме з 21 по 29 березня. Беріть участь і долучайте друзів, - йдеться у повідомленні.
Кожен із запропонованих розробниками напрямків ґрунтується на реальних особливостях та перевагах Чернівців і має потенціал стати основою для брендингу та промоції міста.
Обравши разом бренд концепцію, ми спільно приймаємо стратегічне рішення, яке допоможе розкрити унікальні переваги міста, презентувати їх на національному та міжнародному рівнях, а також об'єднати нас навколо спільної ідентичності та цілей.
Голосування триватиме з 21 по 29 березня. Беріть участь і долучайте друзів, - йдеться у повідомленні.