Проєкт передбачає будівництво 22 км залізничної колії європейського стандарту Через три місяці після того як 11 квітня в присутності премʼєр-міністра України Дениса Шмигаля та голови правління АТ "Укрзалізниця" Євгена Лященка відбулось укладання першої ланки рейкошпальної решітки нової колії європейського стандарту 1435 мм на напрямку Чоп-Ужгород, подальші роботи щодо даного проєкту так і не відбулися.
Як повідомляє ЦТС, про це заявив колишній топ-менеджер "Укрзалізниці", який зараз співпрацює з компанією RegioJet, Олександр Красноштан.
"Три місяці тому після посту Дениса Шмигаля мав велике піднесення: розпочалось будівництво європейської колії до Ужгорода. Укладено першу рейкошпальну решітку, що свідчило про те, що вже дуже скоро українці отримають шикарну можливість подорожей до ЄС. Але після трьох місяців піднесення обрушилось: перша решітка поки що залишається крайньою на момент. Відповідно, оптимізм згасає", - написав він у Facebook.
Нагадаємо, що проєкт передбачає будівництво 22 км залізничної колії європейського стандарту. Також в його рамках буде виконано реконструкцію штучних споруд, об'єктів та мереж інженерного забезпечення. На наступному етапі планується проведення електрифікації євроколії.
Проєкт має бути реалізований за 50% грантового співфінансування фонду ЄС Connecting Europe Facility (CEF). Загальна сума проєкту 1,3 млрд грн. Термін виконання проєкту складає 14 місяців.
Також планується проведення техніко-економічного обґрунтування можливого продовження євроколії від Ужгорода до Львова, що стане важливим кроком для приєднання Львова до двох Європейських Транспортних Коридорів TEN-T - Рейн-Дунайського та Середземноморського.