Споруда була побудована 42 роки тому і не була розрахована на сучасні багатотонні вантажівки, кількість яких значно зросла під час війни Стартували ремонтні роботи на шляхопроводі поблизу села Коровія. На 513 кілометрі дороги М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече розпочали аварійно-відновлювальні роботи на шляхопроводі через залізничну дорогу. Конструкція цієї транспортної споруди, яка побудована 42 роки тому, не була розрахована на сучасні багатотонні вантажівки, кількість яких значно зросла під час війни.
Про це повідомляє Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області.
Інтенсивний рух транспорту, що постійно збільшується, та динамічний вплив залізниці, призвели до пошкоджень споруди. На опорній стійці шляхопроводу з’явилися тріщини, а захисний шар бетону почав обсипатися, оголюючи арматуру.
"Розуміючи стратегічне значення шляхопроводу і дороги М-19, яка є одним з ключових транспортних коридорів України, а ще важливою логістичною артерією для забезпечення потреб фронту і гуманітарної допомоги, Служба відновлення вживає термінових заходів для збереження експлуатаційних характеристик споруди в межах наявних ресурсів.
Було здійснено детальний технічний огляд споруди для виявлення всіх пошкоджень та складено детальний план відновлювальних робіт. Наразі підрядна організація вже розпочала виконувати першочергові завдання: очищення піскоструменевим методом арматури від корозії та підготовки поверхні для подальшого зміцнення.
Для відновлення міцності конструкції шляхопроводу підрядник використає сучасні матеріали. Буде застосована спеціальна карбонова стрічка – надміцний та легкий матеріал, стійкий до впливу зовнішніх факторів. Ця інноваційна технологія дозволить значно підвищити міцність конструкції та продовжити термін її експлуатації.
Проведені протиаварійні роботи дозволять стабілізувати стан шляхопроводу та забезпечити безпеку руху транспорту на дорозі М-19, яка є критично важливою для економіки та безпеки України. Роботи виконуються в межах експлуатаційного утримання", - йдеться у повідомленні.
Було здійснено детальний технічний огляд споруди для виявлення всіх пошкоджень та складено детальний план відновлювальних робіт. Наразі підрядна організація вже розпочала виконувати першочергові завдання: очищення піскоструменевим методом арматури від корозії та підготовки поверхні для подальшого зміцнення.
Для відновлення міцності конструкції шляхопроводу підрядник використає сучасні матеріали. Буде застосована спеціальна карбонова стрічка – надміцний та легкий матеріал, стійкий до впливу зовнішніх факторів. Ця інноваційна технологія дозволить значно підвищити міцність конструкції та продовжити термін її експлуатації.
Проведені протиаварійні роботи дозволять стабілізувати стан шляхопроводу та забезпечити безпеку руху транспорту на дорозі М-19, яка є критично важливою для економіки та безпеки України. Роботи виконуються в межах експлуатаційного утримання", - йдеться у повідомленні.
Довідково: шляхопровід на трасі М-19, загальною протяжністю 114 метрів, був зведений у 1982 році. З того часу серйозних ремонтів не проводилося. Відповідно, споруда перевищила свій нормативний термін експлуатації. Наразі немає можливості провести капітальне відновлення, Служба під час війни працює в умовах обмеженого фінансування.