Скасування потяга не дозволяє тепер добратися зранку до Франківська та повернутись ввечері
З наданими Укрзалізницею даними, протягом року напрямок 701/702 Чернівці-Львів був завантажений на 94%, а у зворотному напрямку – на 91% у 2024 році. Незважаючи на високий попит, перевізник не може відновити цей потяг хоча б у мінімальному форматі, навіть після його скасування з середини грудня. Зникнення цього потяга позбавило мешканців Чернівців нормального залізничного сполучення з Івано-Франківськом у ключові години
Відповідь на запит до Укрзалізниці щодо заселеності скасованого потягу 701/702 Львів-Чернівці у 2024 році.
"Так от, Чернівці-Львів завантажувався на 94% протягом року, а Львів-Чернівці - на 91%. І от вже з середини грудня перевізник не може відновити цей потяг хоча б у якомусь форматі", - пише чернівчанин Богдан Старик на своїй сторінці у Facebook.
Раніше, коли рухомий склад йшов на обслуговування/ремонт курсувало три вагони із сидячими місцями та локомотивом.
На сьогодні ранкове сполучення між Чернівцями та Львовом забезпечує потяг Коломия - Чернівці - Рава-Руська, який долає цей шлях за 6,5.
"Так, вони були не в надто хорошому стані, але хоч якось забезпечували необхідність цього сполученння. Зараз же ранішнє сполучення з Чернівців до Львова забезпечується потягом Коломия - Чернівці - Рава-Руська. При цьому потяг їде 6.5 годин. При цьому сполучення Чернівців із Франківськом стало фактично відсутнім у ці часові проміжки. Така ж ситуація у зворотньому напрямку.
Сорі, але це абсолютно не ок, коли залізничний перевізник програє автомобільному сполученню більше, як на дві години у випадку, коли є можливість організувати це сполучення", - зауважує Богдан Старик.
Сорі, але це абсолютно не ок, коли залізничний перевізник програє автомобільному сполученню більше, як на дві години у випадку, коли є можливість організувати це сполучення", - зауважує Богдан Старик.
Скасування потяга не дозволяє тепер добратися зранку до Франківська та повернутись ввечері.