Бувають випадки, коли за кілька хвилин до прийому медсестра повідомляє, що лікаря викликали в ТЦК і прийняти пацієнтів він не зможе
Буковинка поділилася власним досвідом про походи у міські лікарні та довжелезні черги на прийом до лікарів. Чернівчани скаржаться на низьку якість медичних послуг.
Відповідний допис у Фейсбук опублікувала Людвига Цуркан.
"Останнім часом в силу певного стану здоров’я повинна час від часу записуватися на прийом до лікарів та відвідувати заклади охорони здоров’я.Маю власні спостереження, враження, досвід та переконання: сьогодні за державний кошт можуть лікуватися лише здорові люди з міцними нервами", - пише жінка.
Пані Людвига додає, що до одного із лікарів вона була записана на 12:10, а потрапити на прийом вдалося о 16:00.
"Проблема не в тому, що лікарі некомпетентні (починаючи від сімейного сімейного - компетентні та фахові). Проблема не в тому, що довгі черги, адже 15 хвилин на пацієнта замало, і я, наприклад, була записана на 12.10, а прийняли мене десь о 16.00, і часто запис можна чекати місяць-півтора.
Я розумію, вірніше, я точно знаю, що прийом у лікаря регулюється Основами законодавства України про охорону здоров’я, Конституцією України, Цивільним кодексом України, а також іншими нормативними актами, що визначають порядок надання медичної допомоги, права пацієнтів та медичних працівників, а конкретні правила прийому можуть залежати від типу медичного закладу та наданої послуги. Але на сьогодні в українському законодавстві відсутній системний підхід до прав і обов’язків як пацієнтів, так і лікарів, і немає єдиного нормативного акту, який містив би чіткий перелік прав і обов’язків безпосередніх учасників лікувального процесу", - йдеться у дописі.
Я розумію, вірніше, я точно знаю, що прийом у лікаря регулюється Основами законодавства України про охорону здоров’я, Конституцією України, Цивільним кодексом України, а також іншими нормативними актами, що визначають порядок надання медичної допомоги, права пацієнтів та медичних працівників, а конкретні правила прийому можуть залежати від типу медичного закладу та наданої послуги. Але на сьогодні в українському законодавстві відсутній системний підхід до прав і обов’язків як пацієнтів, так і лікарів, і немає єдиного нормативного акту, який містив би чіткий перелік прав і обов’язків безпосередніх учасників лікувального процесу", - йдеться у дописі.
Чернівчанка додає, що була ситуація, коли за кілька хвилин до прийому, медсестра повідомила, що лікар у ТЦК та СП.
"Що робити, коли записаний на прийом до лікаря у понеділок, на 9.40, чекаєш тиждень, приходиш вчасно, але о 9.38 виходить медсестра з кабінету і каже: «Прийому не буде, лікаря викликають до військомату». У реєстратурі буркають: «Заміни нема, можемо записати на грудень». І люди в черзі, до речі не міські, а з районів, мусять повертатися додому. Ніяких вибачень, ніякої поваги ні до пацієнтів, ні до лікаря, якого теж, до речі, не попереджали! Адже є графік чергування лікарів у ТЦК, правда?", - пише пані Людвига.


