Новий розмір мінімальної зарплати на 20,6% перевищує чинний показник у 6,3 тис. леїв Реклама
Національна конфедерація профспілок та Національна конфедерація патронату домовилися встановити з 1 січня 2027 року мінімальну заробітну плату для працівників реального сектору економіки у розмірі 7,6 тис. леїв на місяць.
Відповідну двосторонню колективну угоду національного рівня було підписано 7 жовтня після тривалого процесу колективних переговорів. Погодинна мінімальна ставка становитиме 44,97 лея за повної зайнятості та середньомісячної норми 169 годин, повідомляє logos-press.md
Новий розмір мінімальної зарплати на 20,6% перевищує чинний показник у 6,3 тис. леїв.
Новий рівень мінімальної зарплати забезпечить її відповідність національному порогу бідності, гарантує розрахунок мінімальної пенсії за віком та становитиме 43,7% від прогнозованої на 2026 рік середньомісячної зарплати. Таким чином, Молдова наблизиться до орієнтиру 50%, передбаченого Директивою ЄС 2022/2041 про адекватні мінімальні заробітні плати.
Представники профспілок та роботодавців наголосили на важливості соціального діалогу для підвищення рівня життя населення та прискорення соціальної конвергенції з Європейським союзом.
Новий розмір мінімальної зарплати застосовуватиметься до працівників, чия тарифна ставка або посадовий оклад при повній зайнятості нижче за встановлений угодою рівень.



