Фото: sobitie.com.ua
Передати показники і переглянути стан рахунків відтепер потрібно на різних
ресурсахВ АТ «Чернівціобленерго» нагадують буковинським споживачам електроенергії, що у роботі персонального кабінету на сайті відбулися певні зміни.
Через зміни у законодавстві про ринок електричної енергії з першого січня 2019 року обленерго у Чернівецькій області розділилося на АТ «Чернівціобленерго» – оператора систем розподілу та ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» – постачальника універсальної послуги.
Що змінилося?
- Щоб передати покази електролічильника, бачити обсяг споживання у власному домогосподарстві (використані кіловат-години упродовж календарного місяця та за попередній період), споживач може скористатися онлайн-послугою Мій кабінет (персональний кабінет споживача) з офіційного сайту АТ «Чернівціобленерго» – http://oblenergo.cv.ua/
- Щоб ознайомитися з нарахуваннями та рівнем оплати за спожите (скільки коштів потрібно оплатити, чи є переплата, борги або нараховані субсидії/пільги), споживач може скористатися онлайн-послугою Кабінет споживача з сайту ТОВ «ЧОЕК» – http://ek.cv.ua/
Як це працює?
Якщо покази електролічильника будуть зафіксовані контролером або споживачем в інші дні місяця, то саме ці дані будуть вважатися вихідними для визначення показів лічильника на перше число календарного місяця (шляхом додавання (віднімання) обсягів споживання, розрахованого за середнім рівнем споживання у конкретному домогосподарстві (пункт 6.3 Кодексу комерційного обліку).
Після 05 числа кожного
місяця (по завершенню періоду прийому показів лічильника) споживач має змогу
ознайомитися із нарахуваннями за спожиті кіловат-години, субсидії\пільги,
наявну переплату чи борги у сервісі Кабінет споживача на сайті ТОВ «ЧОЕК» – http://ek.cv.ua/
Кілька деталей
Починаючи з першого січня 2019 року оператор систем
розподілу (АТ «Чернівціобленерго») перестав проводити нарахування за спожиту
електроенергію. Тому у сервісі Мій кабінет (персональний кабінет споживача) АТ
«Чернівціобленерго» відображає суми нарахувань тільки до 01.01.2019 та платежі, проведені за рахунки виставлені до кінця
минулого року. Також сервіс Мій кабінет сайту АТ «Чернівціобленерго» дає
можливість друку та перегляду рахунків за електроенергію, виставлених за
періоди до першого січня 2019 року.Водночас Кабінет споживача ТОВ «ЧОЕК» відображає суми нарахувань, виставленні рахунки за спожиту електроенергію у нинішньому році та поточні платежі починаючи з першого січня 2019 року. Також сервіс дає можливість друку та перегляду рахунків за електроенергію виставлених за увесь період з початку 2019 року.
Важливо знати
Кожного місяця з 1 до 4 (включно) число споживачам потрібно
передати покази лічильників. Це можна зробити кількома способами: * через сервіс Мій кабінет (на сайті http://oblenergo.cv.ua/);
* надіславши смс-повідомлення на номер 20300 (деталі на сайті http://oblenergo.cv.ua/);
* за номером телефону Call-центру АТ «Чернівціобленерго» – (0372) 58-49-80 цілодобово без вихідних;
* у Чернівцях – (0372) 58-34-00 упродовж робочого дня.
Джерело: Прес-служба АТ «Чернівціобленерго»