Фото: chernivtsy.eu
Лише на виготовлення проектно-кошторисної документації для нової служби витратили 130 тисяч гривень
У Чернівцях розпочав роботу цілодобовий муніципальний контакт-центр, повідомляє офіційний сайт міської ради.Мета його, як стверджує прес-служба Ратуші, – забезпечити оперативне реагування на звернення чернівчан усіх міських служб, комунальних підприємств та посадовців.
Оператори контакт-центру цілодобово перебувають на зв’язку з чернівчанами за номерами 15-80 (для стаціонарних телефонів) та 588-888 (усіх телефонних операторів).
У той же час, депутат міської ради Дмитро Сірман у програмі «Чия правда?» на телеканалі «Чернівецький промінь» розкритикував створення нової служби, адже лише на виготовлення проектно-кошторисної документації для неї витратили 130 тисяч гривень.
– Контакт-центр створили під окремого колегу-депутата і розмістили на Центральній площі, щоб ближче до мерії було, – заявив Дмитро Сірман. – При цьому директор працюватиме на вулиці Полєтаєва (а саме там базувалася аварійно-диспетчерська служба 15-80, на основі якої і створили новий центр, – ред.), а сама служба – у центрі міста, це нонсенс.
Як повідомлялось раніше, контакт-центр очолив депутат Чернівецької міської ради, висуванець від Партії регіонів Олександр Мадей.