Фото: promin.cv.ua
Згідно з результатами опитування, в цілому мешканці області задоволені роботою реформованої служби «103»
Щоб оцінити якість роботи бригад «швидкої», у Центрі екстреної
медичної допомоги та медицини катастроф у Чернівецькій області провели
соціологічне дослідження. За словами директора
Центру ЕМД МК Володимира Єленєва, для більш об’єктивної оцінки працівники служби
телефонували тим мешканцям області, які нещодавно вже викликали «швидку». Загалом
було опитано 550 респондентів (з них 200 – із Чернівців та 350 – із районів області
та з міста Новодністровська). Усім їм задавали по декілька запитань: як швидко
до них приїхали на виклик, чи якісно надали медичну допомогу, чи вимагали гроші
за виклик або ліки, наскільки коректною була поведінка працівників «швидкої»
тощо.
Як свідчать результати опитування, 94% респондентів висловили
цілковите задоволення наданою медичною послугою. Решта 6% задоволені її роботою
лише частково, при цьому половина з них висловили претензії до стану
санітарного автотранспорту та браку необхідного медичного обладнання (на це
скаржилися, в основному, у районах), а у місті люди нарікали на недостатню
оперативність доїзду, що, зрештою, пояснюється поганим станом доріг, заторами
на дорогах у місті, відсутністю маркування на будинках тощо.