Проте списувати Пауль Пшенічка забороняє
Мотивувати учнів
треба власним прикладом. Якщо вчитель сам надихається предметом, то вони беруть
з нього приклад. Про це розповів Пауль Пшенічка в ефірі програми «Чернівці сьогодні» на телеканалі «Чернівецький
промінь».
Найкращий учитель
України зазначив, що на контрольних роботах не забороняє учням спілкуватися між
собою, користуватися підручниками чи, навіть, Інтернетом, проте не списувати. Пауль Пшенічка
стверджує, що такі методи допомагають учням вчитися, адже надто сувора
дисципліна доводить процес навчання до абсурду.
Окрім того, за
його словами, навчальний процес напряму залежить від учителя, від того, як
педагог подає інформацію та чого хоче досягнути. «Якщо вимагається тільки механічне запам’ятовування,
то великого ефекту таке викладання не має», - стверджує Пауль Пшенічка. Він зазначає,
що дітей у школі необхідно навчити декількох речей. По перше, це вчитися як сприймати
інформацію, як її обробляти, як конспектувати, для чого це потрібно,
структурувати, так, щоб вона годилася для вжитку. «Якщо в них є конспект, я
дозволяю ним користуватися на контрольних, на самостійних. Якщо він хороший, то
ним можна користуватися», - додає Пауль Пшенічка. По-друге, педагог розповів, що дітей необхідно
навчити думати, тобто постійно вирішувати проблеми, розвивати логіку, вчити
критично мислити.
Також, найкращий
вчитель України показав декілька фізичних дослідів, які демонструє на уроках.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно