Фото: Ігор КОНСТАНТИНЮК © Чернівецький промінь
І це при тому, що у водіїв достатньо конкурентні зарплати
Попри те, що Чернівці за останній час придбали більше 20 тролейбусів, проблему із громадським транспортом у місті це вирішило лише частково. Пов’язано це із тим, що ЧТУ не може збільшити кількість тролейбусів на лініях через те, що на підприємстві катастрофічно не вистачає водіїв. І це при тому, що у водіїв достатньо конкурентні зарплати, пише «Чернівці Таймс».
На думку секретаря Чернівецької міської ради Василя Продана, така ситуація є наслідком неефективного менеджменту керівництва ЧТУ, яке не може організувати нормальний процес прийому людей на роботу.
«На сьогоднішній день – це проблема всієї мерії, коли не можуть організувати звичайний, нормальний робочий процес, коли керівник комунального підприємства не може найняти працівників на роботу. Не депутати ж мають наймати працівників на роботу. Для цього призначається керівник підприємства. Ви пам’ятаєте історію, коли міській голова запропонував Богдану Ковалюку очолити тролейбусне управління. Ковалюк погодився, але міський голова передумав і сказав, що не може його призначити, бо на посаді працює інша людина.
На сьогоднішній день з тим керівником не продовжили контракт, місце вільне. Чому Каспрук не призначає людину, яка зможе впоратися із цим завданням? У водіїв тролейбусів зарплати 10 – 14 тисяч. Я вас запевняю, що в Чернівцях люди працюють за набагато менші гроші. Але якщо під великі зарплати не можуть взяти людей, то яка це тоді якість менеджменту?», – зазначив Василь Продан в ефірі програми «Пряма відповідь» на телеканалі «Чернівці».
Нагадаємо, що колишній начальник ЧТУ Іван Іванічек 31 грудня 2017 року був звільнений у зв’язку із виходом на пенсію. Обов’язки керівника підприємства тимчасово виконує головний інженер Микола Олексюк. Хоча, це тимчасово розтягнулося вже на три місяці, за які Каспрук так і не спромігся призначити повноцінного начальника ЧТУ.