Нині ситуацію з тролейбусами в місті рятують придбані протягом двох останніх років машини чеського та білоруського виробництва
Виконувач обов’язків начальника Чернівецького тролейбусного управління Михайло Олексюк на черговій сесії міської ради розповів подробиці пожежі, яка виникла 2 вересня у тролейбусі маршруту №6. За його словами, пригода трапилася о 17:49 у тролейбусі з бортовим номером 324. Внаслідок попереднього випадання штанги з закріпленого місця був зрушений штанговий кабель. Трапилося коротке замкнення, в результаті якого загорілася ізоляція машини.
– Водій знеструмив тролейбус, загасив ізоляцію та заізолював обладнання, розташоване на даху. Після цього тролейбус своїм ходом доїхав у парк, де йому терміново замінили штанговий кабель. Тому що це трапилося напередодні 3 вересня, початку навчального року, і на рахунку була кожна машина, – розповів керівник тролейбусного управління.
За словами Михала Олексюка, через інцидент створили комісію, яка додатково огляне ізоляцію дахового обладнання всіх машин тролейбусного парку. Тролейбус, який загорівся, придбали 1989 року. Тобто йому двадцять дев’ять з половиною років. За цей час він «пробіг» 1 300 000 кілометрів.
– Таких машин, віком 27–30 років, зараз у парку є 62. Нас рятують додаткові, придбані протягом останніх двох роки вживані тролейбуси чехословацького виробництва, а також білоруські, які курсують на одинадцятому маршруті. На даний момент у години-пік у місті працюють 65 тролейбусів, – заявив Михайло Олексюк.
Термін експлуатації більшості тролейбусів уже
втричі перевищив вказаний у паспорті вік, тому щороку вони проходять техогляд
міжрегіональної комісії зі Львова.