Чернівецький Промінь логотип

Чернівці
C
Клініка Oxford Medical Чернівці Незалежності 121 А

Чернівецький ЦНАП відновив роботу

Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) Чернівецької міської ради з 2 квітня 2020 року розпочинає прийом документів для надання адміністративних послуг, які передбачають обов’язкову присутність особи:
  • Оформлення та видача паспорта громадянина України, особам по досягненню 14-річного віку (вперше).
  • Реєстрація місця проживання.
  • Зняття з реєстрації місця проживання.
 При наданні вищезазначених адміністративних послуг, в період дії карантину, необхідно дотримуватися такого порядку:
  1. Заявник телефонує до ЦНАПу за оприлюдненими номерами телефонів.
  2. В телефонному режимі працівником ЦНАПу надається консультація та роз’яснення щодо переліку необхідних документів для надання відповідної адміністративної послуги, а також призначається місце (номер вікна), дата та час подачі узгодженого пакету документів.
  3. У зазначену дату і час заявником особисто, або через уповноваженого представника, подаються узгоджені документи у визначене вікно.
  4. Працівниками ЦНАПу ведеться реєстраційний облік засобами програмного забезпечення, в якому зазначається ПІП особи, перелік поданих нею документів, а також дата та час подачі документів.
  5. Про дату, час та місце (номер вікна) отримання адміністративної послуги заявник повідомляється працівниками ЦНАПу смс-повідомленнями або телефоном.
Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках. Про це повідомляє пресслужба Чернівецької міської ради.

Заборонено прийом заявників з явними ознаками ГРВІ. Інші адміністративні послуги надаються шляхом направлення пакету документів поштою чи в електронному вигляді на адреси: oz.econom@gmail.com. , admincnap@ukr.net.
Можливість отримати консультації та записатися на подачу документів за телефонами: 
– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
  • 50-90-72
  • 50-90-73
  • 50-90-74
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань  державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців:
  • 50-90-75
  • 50-90-76
  • 50-90-77
 -для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань міграційної служби : 57-18-75

-для отримання необхідної інформації та консультації щодо інших адміністративних послуг і документів дозвільного характеру, в тому числі реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання:
  • 50-90-92
  • 50-90-84
  • 50-90-82
  • 50-90-81
  • 50-90-77
  • 50-90-76
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо громадських об`єднань: 58-52-19.

Для мешканців Садгірського району для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг і документів дозвільного характеру пропонуємо звертатися за телефоном 56-05-40.

Для мешканців Першотравневого району для отримання необхідної інформації та консультації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 58-44-45.  
скачать dle 10.5фильмы бесплатно