Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) Чернівецької міської ради з 2 квітня 2020 року розпочинає прийом документів для надання адміністративних послуг, які передбачають обов’язкову присутність особи:
- Оформлення та видача паспорта громадянина України, особам по досягненню 14-річного віку (вперше).
- Реєстрація місця проживання.
- Зняття з реєстрації місця проживання.
- Заявник телефонує до ЦНАПу за оприлюдненими номерами телефонів.
- В телефонному режимі працівником ЦНАПу надається консультація та роз’яснення щодо переліку необхідних документів для надання відповідної адміністративної послуги, а також призначається місце (номер вікна), дата та час подачі узгодженого пакету документів.
- У зазначену дату і час заявником особисто, або через уповноваженого представника, подаються узгоджені документи у визначене вікно.
- Працівниками ЦНАПу ведеться реєстраційний облік засобами програмного забезпечення, в якому зазначається ПІП особи, перелік поданих нею документів, а також дата та час подачі документів.
- Про дату, час та місце (номер вікна) отримання адміністративної послуги заявник повідомляється працівниками ЦНАПу смс-повідомленнями або телефоном.
Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках. Про це повідомляє пресслужба Чернівецької міської ради.
Заборонено прийом заявників з явними ознаками
ГРВІ. Інші адміністративні послуги надаються шляхом направлення пакету
документів поштою чи в електронному вигляді на адреси: oz.econom@gmail.com. , admincnap@ukr.net.
Можливість отримати консультації та записатися на подачу документів за телефонами:
– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно: - 50-90-72
- 50-90-73
- 50-90-74
- 50-90-75
- 50-90-76
- 50-90-77
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань міграційної служби : 57-18-75
- 50-90-92
- 50-90-84
- 50-90-82
- 50-90-81
- 50-90-77
- 50-90-76
-для отримання необхідної інформації та консультації
щодо громадських об`єднань: 58-52-19.
Для мешканців Садгірського
району для отримання необхідної інформації та консультації щодо
адміністративних послуг і документів дозвільного характеру пропонуємо
звертатися за телефоном 56-05-40.