У деяких районах придбали 3G модеми, ноутбуки, та тимчасово передали їх у сім’ї, щоб діти могли займатися
Дистанційне навчання у закладах освіти Сторожинеччини організовано на належному рівні, зокрема, у нинішніх умовах пандемії та відповідно до карантинних обмежень. Про це повідомляє пресслужба Чернівецької обласної державної адміністрації.
У цьому переконалася під час вибіркового моніторингу заступниця голови Чернівецької обласної державної адміністрації Ірина Ісопенко, побувавши у Сторожинецькій гімназії та Сторожинецькому лісовому коледжі, спілкуючись з батьками Зруб-Давиденівської школи.
Зокрема, освітні заклади забезпечені засобами дезінфекції, масками, пірометрами та іншими матеріалами, згідно вимог Головного державного санітарного лікаря України.
Окрім того, Ірина Ісопенко обговорила з освітянами проблемні питання щодо організації дистанційного навчання. Зокрема, напередодні в області вивчили питання, наскільки педагоги та діти забезпечені технічними засобами, які дозволять організувати ефективно такий освітній процес.
Усі учні початкових класів Сторожинецької гімназії мають відповідне технічне забезпечення. Тут педагоги використовують для дистанційного навчання різні платформи – Google Classroom, Google Dojo, Learningapps, що сприяє наданню освітніх послуг на досить високому рівні, з тестами, відеоуроками, оцінюванням знань, підтримкою та зворотнім зв’язком із батьками і дітьми. Згодилися педагоги на пропозицію батьків щодо проведення увечері окремих уроків у початковій школі, наприклад, з української мови, математики, аби вдома був хтось із дорослих та міг допомогти маленьким школярам, – розповідає Ірина Ісопенко.
Загалом у територіальних громадах Буковини по-різному вирішують питання організації дистанційного навчання, каже заступниця голови ОДА. Так, у деяких районах, ОТГ придбали 3G модеми, ноутбуки, та тимчасово передали їх у сім’ї, щоб діти могли займатися. Також шкільні ноутбуки надають сім'ям на період дистанційного навчання, купують акустичні колонки, веб-камери, прокладають оптоволоконні кабелі, аби під’єднати до Інтернету віддалені вулиці.
Закладам освіти, у яких учні не мають необхідної техніки, а це 26,4 % школярів, Департамент освіти і науки Чернівецької ОДА рекомендував організувати навчання через viber-групи дітей, батьків, електронні поштові скриньки батьків, інформаційні бокси, які розміщуються на території закладу освіти.
Також було підкреслено, при Міністерстві освіти і науки України заплановано створити робочу групу із числа керівників шкіл України щодо удосконалення організації дистанційного навчання.