Чернівецький Промінь логотип

Чернівці
C
Клініка Oxford Medical Чернівці Незалежності 121 А

Дистанційне навчання в системі загальної середньої освіти: реалії та перспективи

Українська освітня система загалом забезпечила освітній процес в умовах надзвичайної ситуації засобами дистанційного навчання
Сьогодні, 9 липня, відбулася онлайн-конференцію «Дистанційне навчання в системі загальної середньої освіти: реалії та перспективи».
 
Учасники конференції були одностайними, що українська освітня система забезпечила освітній процес в умовах надзвичайної ситуації засобами дистанційного навчання та виявили низку досягнень:

- суттєво зросла інформаційно-комунікаційна компетентність педагогів: за час роботи в умовах карантину педагоги опанували різні інформаційно-комунікаційні технології, веб-середовища, суттєво удосконалили інформаційно-комунікаційну складову освітнього простору закладу освіти.

-учителі тісніше співпрацювали з батьками задля координації навчальної діяльності учнів, задля допомоги учням;
-зросли ключові (життєві) компетентності учнів (навчилися планувати свою роботу, формулювати мету, визначати способи її досягнення, оцінювати власні результати тощо.

·дистанційне навчання є актуальною формою освітнього процесу у надзвичайних ситуаціях, зокрема карантину, а також є сучасною формою освіти, що відповідає потребам сучасного технологічного суспільства;

·виявлені проблеми впровадження дистанційної освіти потребують наполегливого та невідкладного вирішення.
 
Серед найважливіших перепон у запровадженні якісної освіти визначено:
-відсутність дієвого, системного нормативно-правового забезпечення,
-відсутність кадрових та матеріально-технічних ресурсів у закладах освіти,
-недостатній рівень інформаційно-комунікаційної компетентності керівників та педагогічних працівників закладів освіти,
-відсутність навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання та технології оцінювання його якості,
-у діловодстві закладів загальної середньої освіти не враховані особливості дистанційного навчання.
 
Проблеми, які виникають у закладах загальної середньої освіти під час організації дистанційного навчання у період карантину:

-відсутність у багатьох учителів та учнів сучасних гаджетів;
-низька швидкість інтернет-зв’язку;
-перезавантаження онлайн-платформ;
-обмежений доступ окремих учнів до комп’ютерних техніки;
-окремі педагоги недостатньо володіють технологіями;
-ненормований робочий день;
-деяким вчителям важко адаптуватися до нових умов навчання;
-неможливість проконтролювати дотримання учнями академічної доброчесності під час виконання домашніх завдань;
-в учнів податкової ланки ще не сформовані вміння самостійно навчатися;
-навантаження на зір.
 
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

0 коментарів

Щоб залишити коментар, авторизуйтесь на сайті за допомогою соціальних мереж