Нещодавно «Єдина Альтернатива» оприлюднила соцопитування, в якому вона перемагає. Виявилося, що фірма, яка його провела, створена всього 1,5 місяці тому, а дослідження у Чернівцях є першим і єдиним соціологічним опитуванням «Української соціологічної платформи» з моменту створення
Днями політична партія «Єдина Альтернатива» оприлюднила на своїй сторінці в мережі фейсбук інфографіку на основі соціологічного дослідження, згідно якого, рейтинг партії на виборах до Чернівецької міської ради злетів до майже 20 відсотків. Головні ж конкуренти «Альтернативи», партії-лідери електоральних симпатій чернівчан, подаються в аутсайдерах, ледь не на межі потрапляння у міськраду, в районі 5% позначки.
Дослідження проводило ТОВ "Українська соціологічна платформа”на замовлення підприємця. Саме ж ТОВ «УСП» існує півтора місяці і зареєстровано 19 серпня 2020 року в київській квартирі зі статутним капіталом 3 тисячі гривень.
Як виявилось дослідження у Чернівцях є першим і єдиним соціологічним опитуванням Української соціологічної платформи з моменту створення. Решта досліджень на їх офіційному сайті це передрук досліджень інших соціологічних компаній.
За словами політичного експерта Захара Подкидишева, подібні соціологічні фірми масово створюються під вибори, з єдиною метою - заробити гроші на подібних замовних опитуваннях в яких «домальовують» відсотки замовникам.
«Той, хто хоч раз мав відношення до виборів, той чудово знає, що такі контори-одноденки створюються для того, щоб дурити пересічних виборців та тішити високими відсотками самолюбство замовників, які вирішили податися у політику», - зазначив експерт.