Чернівецький Промінь логотип

Чернівці
C
Клініка Oxford Medical Чернівці Незалежності 121 А

Обіцяне/реальність: замість літака AirOcean, потрапила на борт 50-річного АН-24 МоторСіч


Через метеоумови літак авіакомпанії «Air Ocean» не встигав повернутись в Чернівці, тож літак надала авіакомпанія «Мотор-Січ»
З Чернівців до Жулян почала курсувати нова авіакомпанія. Поки у мерії радіють, що вже втретє за рік намагаються забезпечити місто обіцяним авіасполученням, пасажири називають це перемогою в лапках. Про враження від першого авіаперельоту дивіться у сюжеті моїх колег.
 
Мотор Січ, Віндроуз, Ейр Оушен компанії, які мали забезпечити Чернівці авіасполученням зі столицею у 2021 році. Щоразу на домовленості з якими піарилась ратуша і щоразу з тріском влада провалювала цю обіцянку. Майже два місяці з Чернівців до Києва та в зворотньому напрямку компанія Мотор Січ доставляла пасажирів на 50 – річних літаках АН 24. Поки не виявилось, що це для компанії не рентабельно.
 
Наступною обіцянку Романа Клічука намагалась виконати компанія ВІНДРОУЗ. Проте знову не склалося. Після комплексного аудиту чернівецького летовища представники авіакомпанії порекомендували їхньому керівництву покращити деякі технічні показники, які впливають на виконання рейсів у зимовий період. Тож Буковині можливо б і не судилося мати авіасполучення, проте на ринку авіаперельотів з’явилась нова компанія Ейр Оушен.

Чернівчани та гості міста мали змогу вчора 28 листопада скористатись її послугами. Однак замість обіцяних нових літаків, їм довелось летіти вкотре 50-річними АН-24 авіакомпанії «Мотор-Січ».
 
"Поясніть мені непрошареній як це я йшла на AirOcean, а все одно потрапила до МоторСіч?", - йдеться в дописі чернівчанки Анастасії Головченко

В авіакомпанії «Air Ocean» пояснили, що вчора через метеоумови їхній літак не встигав повернутись в Чернівці, тож літак надала авіакомпанія «Мотор-Січ». Своєю чергою у міськраді підкреслили, що вартість квитка майже не відрізняється від ціни на потяг. Якщо бути точніше то вартість квитка на літак вдвічі дорожжча ніж на потяг. Однак дещо спільне між Укрзалізницею та літаком пасажири таки знайшли.  

«Часом смішно, часом моторошно. Відчула весь звуковий спектр триллерів. Без нагадування Укрзалізниці не обійшлося, шторки на ілюмінаторах – окремий вид мистецтва.», - пише Анастасія Головченко

Тож фінансово недоступні черівчанам авіаперельоти иа можливість пілота за несприятливих погодних умов підняти 50-річне авіасудно у повітря - сумнівне досягнення нової влади.

АНТОНІНА ФІГЕЛЬ

скачать dle 10.5фильмы бесплатно