Провідний продавець онлайн-реклами у четвер послідував прикладу Twitter Inc і Snap Inc після вторгнення Росії в Україну
Google, дочірня компанія Alphabet Inc,
заявила, що припинила продаж онлайн-реклами в Росії, заборона
поширюється на пошук, YouTube і зовнішніх партнерів.
Про це пише "Reuters".
"У світлі надзвичайних обставин
ми призупиняємо рекламу Google у Росії. Ситуація швидко розвивається, і
ми продовжуватимемо ділитися оновленнями, коли це необхідно", - йдеться у дописі.
Провідний продавець онлайн-реклами у четвер послідував прикладу Twitter Inc і Snap Inc після вторгнення Росії в Україну.
Раніше Google заборонив російським державним ЗМІ купувати або
продавати рекламу за допомогою своїх технологій. Він посилався на свою
політику щодо чутливих подій, яка забороняє маркетинг, який прагне
скористатися війною, за винятком протестної або антивоєнної реклами.