Потік вантажів з України в Румунію та зворотному напрямку через станцію Джурджулешти від українського порту Рені на півдні Одеської області Румунське міністерство транспорту оголосило тендер на ремонт ширококолійної залізничної лінії 1 520 мм Джурджулешти – Галац заради збільшення обсягів транспортування сировини і товарів з України та в Україну через Молдову і другий за потужністю румунський порт Галац.
Про це повідомляє видання traffic.od.ua з посиланням на міністра транспорту Румунії Соріна Гриндяну.
«Румунська влада у термін до 19 травня проводить тендер на ремонт ширококолійної залізничної лінії Джурджулешти - Галац. Ремонт цього відрізка має зайняти 60 днів з моменту підписання контракту. Вартість робіт влада Румунії оцінює в 1,28 млн леїв. Гроші виділять із інфраструктурного бюджету Залізниці Румунії», - зазначив Гриндяну.
За його словами, ця залізнична лінія дозволить «перевозити товари в Україну та з України через Молдову і порт Галац. Цей дунайський порт стане нарівні з портом Констанца, одним із ключових пунктів транспортування сировини та товарів у регіоні».
За його словами, ця залізнична лінія дозволить «перевозити товари в Україну та з України через Молдову і порт Галац. Цей дунайський порт стане нарівні з портом Констанца, одним із ключових пунктів транспортування сировини та товарів у регіоні».
Потік вантажів з України в Румунію та зворотному напрямку через станцію Джурджулешти від українського порту Рені на півдні Одеської області.
Ширококолійна колія 1520 мм, яка заходить на територію Румунії, починається від станції Рені в Одеській області, проходить ділянку території Молдови на станції Джурджулешти, де до неї під'єднується нова залізнична лінія, збудована 2008 році від станції Кагул. Далі залізниця перетинає Прут по мосту і йде до Галацу, через дві станції широкої колії: одна для перевантаження з вагонів широкої колії у вагони стандартної європейської колії, друга - сортувальна біля металургійного комбінату.