Поліція нагадує, працівники банку не мають права по телефону запитувати паролі та коди особистої картки клієнта
Учора, 8 червня, на спецлінію «102» звернувся 68-річний чернівчанин, який став жертвою шахрайства. Чоловік розповів поліцейським, що йому зателефонував невідомий, який назвався працівником служби безпеки банку та запропонував допомогу у захисті коштів. Пенсіонер довірився псевдобанкіру та надав дані для доступу до його інтернет-банкінгу, в результаті чого з рахунку заявника зникло понад 20 тисяч гривень.
Про це інформує прес-служба поліції.
За такою ж схемою аферисти ошукали 30-річну жительку Вижницького району. Буковинка назвала, нібито співробітнику банку, CVV-код своєї картки, в результаті чого з неї було списано 20 тисяч гривень.
Ще однією жертвою онлайн-шахрайства стала 38-річна жителька Сокирянської громади. Жінка повідомила правоохоронцям, що у телефонній розмові з співробітником фінансової установи дізналася про проблеми з картковим рахунком. Буковинка довірилася псевдобанкіру та під приводом убезпечення персональних даних надала всю необхідну інформацію для доступу в її інтернет-банкінг. Внаслідок чого аферисти перерахували 78 тисяч гривень жінки на невідомий рахунок.
роводяться досудові розслідування.
- термін дії пластикової картки;
- PIN-код;
- слово-пароль;
- cvv/сvv2 коди.