Містяни вважають, що новий логотип зробили нашвидкоруч і не надто заморочувались
У Чернівцях триває скандал навколо ребрендингу театру, чернівчани активно обговорюють і критикують новий логотип. Також у соцмережах пишуть, що елементи нового лого подібні на емблему Національного антикорупційного бюро України. Люди бачать у силуеті не молоду, а старшу жінку.
Свої думки чернівчани активно висловлюють у соцмережах.
"Прошу, скажіть: 1. Де загубилося ім'я -- Ольга? Було б просто красиво: Драмтеатр Ольги Кобилянської. Так, є Шекспірівський театр "Глобус", але це його театр, а не названий на честь. Якщо на честь, то треба називати ім'я. 2. Ну, і що у неї там з носом? Ну, правда, подивіться і скажіть. Подивіться на кінчик носа, це ж не серйозно", - пише користувачка Оксана Івасюк.
Городяни не розуміють яку мету переслідує новий логотип.
"Разом з силуетним портретом це було б гарно для перукарні: "Перукарня Кобилянської".
Що є на меті: акцент на тому, що це драматичний театр, чи що він носить ім'я Ольги Кобилянської? Чи, що він чернівецький? Тоді рішення мають бути різні.
Не кажучи вже про те, що Ольги зазначити потрібно, бо Кобилянських багато", - пише Валентин Ткач.
Що є на меті: акцент на тому, що це драматичний театр, чи що він носить ім'я Ольги Кобилянської? Чи, що він чернівецький? Тоді рішення мають бути різні.
Не кажучи вже про те, що Ольги зазначити потрібно, бо Кобилянських багато", - пише Валентин Ткач.
"Найважливіше пам'ятати - якщо в тебе гарний продукт, то і любитимуть твій логотип. Якщо в тебе поганий продукт, то тебе логотип не врятує. Новий час театру. Новий логотип. Будуть гарні постановки, будуть любити. А як ні.. Ну, ви зрозуміли...", - пише журналіст Віталій Ковальський.
Містяни вважають, що новий логотип зробили на швидкоруч.
"Я так розумію у експертів ребрендінг багато часу не зайняв", - написала Оксана Вигнан.
Журналістка Людмила Осадчук вказує на подібність логотипу театру з логотипом компанії Schwarzkopf.
"Що спільного між Чернівецьким драмтеатром і шампунем Шварцкопф? Дивно??
Зміни не завжди бувають вдалими і креативними Ivan Butniak, Branda Company. Може, варто щось змінити, щоб не було таких асоціацій?", - йдеться у дописі.
Зміни не завжди бувають вдалими і креативними Ivan Butniak, Branda Company. Може, варто щось змінити, щоб не було таких асоціацій?", - йдеться у дописі.
Журналістка додає, що "можна було організувати між дизайнерами конкурс. І я, думаю, багато хто готовий був би подарувати цей логотип для театру Чернівців. Переможцям подарували би сертифікат на вистави - маємо і промоцію театру, і обговорення, і цікаві варіанти. Але ніт...".
Також у соцмережах пишуть, що елементи нового лого подібні на емблему Національного антикорупційного бюро України.


