Пацієнти скаржаться на те, що не всі послуги у медичних закладах безоплатні У Чернівецькій області пацієнти найбільше скаржилися Національній службі здоров’я України на чотири медичні заклади.
Про це під час пресконференції у Чернівцях повідомила голова Національної служби здоров’я України Наталя Гусак.
Інформація про скарги на медзаклади доступна на сайті НЗСУ.
"Маємо скарги на Чернівецьку обласну клінічну лікарню, Чернівецький онкодиспансер, міську поліклініку №2 Чернівців та Чернівецький діагностичний центр. Люди скаржаться на те, що не все безоплатно у медичних закладах. Це ТОП-4 заклади, де пацієнти вважають, що щось відбувається не так”, - каже Наталя Гусак.
Як ствержує голова НЗСУ, перевіряють медзаклад, коли на нього є найбільше скарг.
"Звісно, ми не виходимо на кожну скаргу. Але чим більше скарг, тим швидше ми прийдемо перевіряти заклад. Після цього можливий перерахунок коштів, розірвання договору і у такому випадку керівник має розуміти, що це його відповідальність”, - пояснює керівниця НЗСУ.
Наталя Гусак переконує, що пацієнти зобов'язані скаржитися, у випадку виявлених проблем.
"Для нас важливо, щоб пацієнт підтверджував свою скаргу. Я знаю, що таке медичний булінг. Мені часто люди пишуть в особисті і не хочуть офіційно, бо це може позначитися на лікуванні когось з рідних. Я б радила залишати усі платні призначення, які вам виписали, а вже після лікування звернутися до НСЗУ. Ми перевіряємо і буває, що кошти повертають. Часто після скарг лікарі отримують догани. У Кіцманській лікарні після мого звернення по скарзі, що вимагали гроші перед операцією, медика покарали. Також було звернення до Сокирянської лікарні. Скарги діють. І ми просимо українців, щоб у разі проблем вони скаржилися. НСЗУ виплачує усі необхідні кошти для лікування пацієнтів і люди мають право вимагати якісної медичної допомоги”, - запевняє Наталія Гусак.