81% опитаних чернівчан позитивно ставляться до появи електронної приймальні у місті
Згідно з дослідженням дослідницької агенції InfoSapiens за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI), 70% опитаних чернівчан користуються державними е-сервісами та вбачають у цьому можливість для безпечної комунікації з місцевою владою та оперативного розв’язання нагальних питань.
Для визначення рівня користування та довіри до державних електронних сервісів серед жителів Чернівців було проведено дослідження.
За його результатами, 73% опитаних чернівчан довіряють державним електронним сервісам та вважають їх прозорими. 70% опитаних відмітили, що користуються державними е-сервісами для вирішення нагальних питань, 37% віддає перевагу вирішенню адміністративних питань тільки електронно.
Більше третини респондентів (35%) стикаються з потребою звернутись до органів місцевої влади принаймні раз на рік, 3 із 5 опитаних обирають електронний або змішаний формат для вирішення свого запиту.
З лютого 2024-го року, у Чернівцях працює вебплатформа «Е-приймальня» – електронна приймальня Чернівецької міської ради.
За результатами дослідження, 81% опитаних чернівчан позитивно ставляться до появи електронної приймальні у місті. За перші місяці роботи платформи було опрацьовано 58 звернень та запитів громадян, надано 47 відповідей з яких: 17 вирішено позитивно, 30 – надано роз’яснення. 11 запитів перебувають на опрацюванні органами міської влади (станом на 15.05.24).
Електронна приймальня була розроблена за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI), провідної антикорупційної програми, що фінансується ЄС, співфінансується та реалізується Міністерством закордонних справ Данії.
Дослідження проведене InfoSapiens з 5 по 9 квітня методом телефонного опитування. Обсяг вибірки становить 800 респондентів старше 18 років — по 200 в кожному місті (Червоноград, Чернівці, Житомир та Нікополь — міста, де відкрилась або планується відкриття Е-приймальні).
скачать dle 10.5фильмы бесплатно