Нині молодь всього світу, так зване покоління Z або «зумери», схильна до купівлі атрибутів розкішного життя. Фахівці стверджують, що купити сумку відомого бренду, вартість якої сягає місячного доходу, це не марнотратство, а економічний відчай.
Чи схильна до економічного відчаю українська молодь
Однією з причин такої поведінки нового покоління дослідники вважають економічні та суспільно-політичні фактори. Тому не дивно, що і в Україні молодь схильна жити, як то кажуть, одним днем. Втім, загальна тенденція серед населення нині це раціоналізація витрат — тому й молоді люди, що подорожують, використовують промокоди Booking https://promocodius.com/ua/shops/booking.com, щоб заощадити кошти. Навіть витрачаючи кошти на розваги, молодь намагається відшукати найвигідніші варіанти, тому і шукає акційні білети на концерти та знижки на доставку їжі додому. Також популярним запитом в інтернеті є промокоди Megogo https://promocodius.com/ua/shops/megogo-net та інших стрімінгових сервісів. Саме молоді люди продовжують замовляти речі улюблених брендів, які пішли з українського ринку через війну, а не перейшли на більш бюджетні аналоги.Чому молодь нині не хоче заощаджувати
Люди, народжені після 2001 року, не схильні до довготривалого накопичення коштів. Сучасна молодь, яка тільки починає свій кар'єрний шлях, здебільшого живе з батьками, які беруть на себе забезпечення базових потреб. Це одна з причин, чому «зумери» витрачають більше на відпочинок, розваги та дорогі речі. Адже в них або ще немає мрії купити власне житло і завести родину, або вони розуміють, що це для них недосяжна мета, на яку і не варто відкладати кошти. Такі почуття фаталізму з'явилися у людей після кризи 2008 року та пандемії коронавірусу. Такі висновки зробив професор економіки Стівен Ву з Гамільтонського коледжу.
Також можна припустити, що така поведінка серед покоління Z була сформована під впливом соціальних мереж. Саме там молодь бачать розкішне життя інфлюенсерів та відомих людей, до якого і хочуть долучитися. Вони починають задовольняти свої поточні потреби, наслідуючи їх: відвідують ресторани, використовують дорогі продукти догляду за собою, купують курси для занять спортом у відомих тренерів, обирають дизайнерські речі. Все це допомагає компенсувати відчуття економічного відчаю і приреченості щодо свого фінансового майбутнього.