За статистикою, впродовж 2023 року активність використання промокодів в Україні зросла на 18%. За результатами першого кварталу 2024 року можна стверджувати, що тенденція зберігається. Деякі експерти прогнозують, що до кінця року відсоток зростання може навіть перевищити минулорічний.
В умовах нестабільної економічної ситуації та поступової інфляції промокоди для купівлі одягу, косметики, електроніки та інших товарів стали зручним інструментом для економії — в деяких випадках вони дають змогу заощадити до 50% від вартості товару чи навіть більше.
- Comfy;
- Megogo;
- Booking;
- Answer;
- AliExpress;
- iHerb та інших.
- косметичні засоби;
- стрімінгові сервіси;
- залізничні квитки;
- автомобільні товари;
- освітні курси.
Однак іноді виникає резонне питання: чому українці зараз частіше користуються саме промокодами, а не чекають сезонних знижок, розпродажів?
- 45% — не будують жодних планів;
- 18% — будують плани на кілька місяців вперед;
- 5% — будують плани на пів року;
- 10% — будують плани на рік;
- 19% — будують плани на кілька років.
Решта — не мають точної відповіді. Тобто ми бачимо, що горизонт планування у переважної більшості українців наразі дуже невеликий. Тому купівлі часто є спонтанними і не запланованими. І якщо людина прийняла рішення придбати певний товар, то вона шукає оптимальні шляхи зробити це найближчим часом, а не чекати сезонних знижок чи розпродажів. Відповідно, у цьому разі саме промокоди є оптимальним інструментом для заощадження.